as requested ...more gloryhole sucking on black dick
Rate:
(rated 385 times)
Video Details

Date: 5 years ago

Runtime: 10:04

Views: 498,366

as requested ...more gloryhole sucking on black dick

me sucking hot black dick at my gloryhole

Tags: interracial, gay, blowjob, swallow

Categories: Blow Jobs, Interracial

86 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: i814u2c
2 years ago

You obviously give excellent head but that dick had to be rock hard before walking in the door. That had to be some good dick; and you know he enjoyed it, no doubt whatsoever.............. Where is he? This has viewed almost a half million times. Professionals can't ever get this kind of shot.......literally!

likes
Top Comment #2 by: chadna
3 years ago

Sooooooo hot ! Am rock hard !!!

likes

All Comments



3 months ago

hot video!

likes
4 months ago

brilliant work!!!

likes
11 months ago

One of the hottest suck vids on this site!

likes
1 year ago

hot

likes
1 year ago

Fucking hot video

likes
1 year ago

gorgeous cock!!!

likes
1 year ago

Fuck! the best bj ever

likes
2 years ago

Oh man... you can suck my dick anytime you want!

likes
2 years ago

white guy looks like bruce willis...

likes
2 years ago

hmmmm, hort sorn!  I see you love nuts, you try to suck it out of nooks and crannies where there aren't nooks and crannies!

likes
2 years ago

Fuck yeah... Turn on, bud.  

likes
2 years ago

You can suck my dick any day if you are ever in the DC area man...

likes
2 years ago

Wow. So hot!

likes
2 years ago

You obviously give excellent head but that dick had to be rock hard before walking in the door. That had to be some good dick; and you know he enjoyed it, no doubt whatsoever.............. Where is he? This has viewed almost a half million times. Professionals can't ever get this kind of shot.......literally!

likes
2 years ago

Your're a suck Master man! Thanks for posting vid....

likes
2 years ago

wowwww

likes
2 years ago

I want that mouth!!!

likes
2 years ago

damn

likes
2 years ago

Man, that thick meaty cock was stiff as a board! Looked like you could've hanged a 100-lb weight from that hook and it woudn't budge! Then when you were playing with the pre-cum I thought that loaded gun was going to blow off the back of your head. Good thing you ducked out of the way.

likes
2 years ago

dayum, i dare say that it was good for both. WOW!

likes
2 years ago

Wow

likes
2 years ago

Masterful BJ.............. hard to say good-bye, huh??? lol...

likes
3 years ago

MMMMMMM! One of the HOTTEST BIGGEST BEST black dick I've seen on xtube!!

likes
3 years ago

now this guy really knows how to suck and appreciate cock!!

likes
3 years ago

you've gotta be the best, most enhusiastic cocksucker I've ever seen!

likes
3 years ago

Beautiful looking penis!! Love the full mushroom head and how his cock points str8 up! Niiiiice!

likes
3 years ago

Would love for this guy to suck my dick!!!!!

likes
3 years ago

XTube Hall of Fame material.

likes
3 years ago

listen to the sucking sounds as the guy cums...fucking hOT!

likes
3 years ago

love to suck some black ass too, you video was hot man

likes
3 years ago

fuck yeah, I would love to have the guts to set up this action on my biz trips--- holy fuck! this is totally hot!

likes
3 years ago

DAMN ' it was GOOOOD ! you 're blowing that big black cock, so good !

likes
Showing Comments 1 to 32 of 86
Previous     1   2   3     Next

By hotelroom_gloryhole
Added: 5 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.