My Small Black Cock
Rate:
(rated 32 times)
Video Details

Date: 6 years ago

Runtime: 1:07

Views: 72,152

My Small Black Cock

My Small Black Dick Have Some

Tags: black, gay, anal

Categories: Ebony, Group Sex, My Cock

24 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: loadedforbear
11 months ago

hell id suck it

likes
Top Comment #2 by: BigBlackJones
2 years ago

Not that small...I'm sure the wifey enjoys it [yeah, I saw the ring], its all good, we won't tell.  What is it about 5 inches hard? thats average, not small.

likes

All Comments



11 months ago

hell id suck it

likes
1 year ago

what a nice black dick to suck... mmmm

likes
1 year ago

not very hard either.

likes
1 year ago

mmmmm...very nice

likes
2 years ago

Not that small...I'm sure the wifey enjoys it [yeah, I saw the ring], its all good, we won't tell.  What is it about 5 inches hard? thats average, not small.

likes
2 years ago

amazing

likes
4 years ago

awwwww you got a cute lil wee wee

likes
4 years ago

Ur cock rocks!

likes
5 years ago

I LOVE YOUR DICK SIZE!!!

likes
5 years ago

SMALL is CUTE .. but that WART on ur nut-sack is EEEeeewwwww !!!!

likes
5 years ago

u mite wanna get that white growth on ur nuts checked out

likes
5 years ago

Sorri but that looks like its been through the blender, and wtf wus that lump on ya balls?!?!

likes
5 years ago

if u like a black dude with a small dick 443 683 6300

likes
6 years ago

Black is beautiful irrespective of the size

likes
6 years ago


what iz that huge bump on ur ballz?????FIX IT!!!!!!

likes
6 years ago

baby thats hot... i am all about you ... hit me back

likes
6 years ago

folks r mean ... do ur thang ... precum was sexy ... now, show it to us hard

likes
6 years ago

baaaaaaaaaaaaahahhahahahaha just either get a pussy or slit cha wrist lmao!

likes
6 years ago

OMG man. I'm lovin the pre-cum

likes
6 years ago

Hahah. Forreal? -KID-

likes
6 years ago

hey thats hot man!!

likes
6 years ago

aww fuck smallish but perfectly formed. Would love to take that in my mouth and tongue your balls.

likes
6 years ago

Thats not small mate. Check out pictures of my white dick. Now thats what I call small!

likes
6 years ago

god i feel bad...ur black....ewww..and that small thing...

likes

By Lewis55
Added: 6 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.