Met at 24hr fitness then fucked like dogs
Rate:
(rated 40 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 1:14

Views: 15,730

Met at 24hr fitness then fucked like dogs

Met the Nigga at the gym in the locker room and bought him back to crib with intentions on just smoking but nigga got so high and started telling me how curious he was to get fucked so FUCKED SHIT OUT OF HIM!!!!!!!

Tags: fucking, bisexual, thickdick, DLTop, dlnigga, DLBottom, downlowversebottom

Categories: Bisexual, Big Cock, Anal

8 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bowleggedstar
1 year ago

That nigga was'nt curious about getting fucked. He was only curious about getting fucked by you. smh

likes
Top Comment #2 by: TGHT2DF
1 year ago

damn bruh u was up in dat shyt lemme get sum of dat dick

likes

All Comments



1 year ago

Dayum--good work man!

likes
1 year ago

Fucking virgin boys.  Breaking his pussy in.  He is liking it.  Bet he is back for more.

likes
1 year ago

damn bruh u was up in dat shyt lemme get sum of dat dick

likes
1 year ago

MMMmmmm sounds like a good excuse to get some dick in his muscle bootyhole to me....

likes
1 year ago

That nigga was'nt curious about getting fucked. He was only curious about getting fucked by you. smh

likes
1 year ago

wish i couldve tasted that dick right after you fucked him

likes
1 year ago

so nice! :)

likes
1 year ago

shit is so hot

likes

By DLDownSouth
Added: 1 year ago
Online

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.