pmpd has afternoon fun part 2

You must know the PIN to access this video

If you know the PIN please input it and submit.

If you do not have the PIN, please click here to request it from dog2topu.

Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 9:47

Views: 272,586

pmpd has afternoon fun part 2

loved fucking his tight ass. he loved it deep where my cock thrust in and out of his inner hole. Felt amazing.

Tags: boy, daddy, college, muscle

Categories: General Gay, Big Cock, Anal

149 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: dickhound
1 year ago

No one should be able to act that passive when the ****is drilling your ass.

likes
Top Comment #2 by: dog2topu
1 year ago

funny the guys that have negative comments. never have pix or vids to share..   i  leave the negative comments up so you all can see what idiots they are.

likes

All Comments



1 year ago

a reall stud fucking... very hot vid. The way he fucks, the way he came.. lucky botom

likes
1 year ago

wow fucking hott

likes
1 year ago

I want you to get off using me like you use this guy.  i do make more noise and i fuck my ass back much more.... but stilll

likes
1 year ago

YOU ARE ADORABLE - I WANT A BABY FROM YOU THAT LOOKS LIKE YOU !!!!

likes
1 year ago

Fucking hot man!! Damn thats how you fuck ass!!!!

likes
1 year ago

really?

likes
1 year ago

a real man

likes
1 year ago

I LOVE YOU :)

likes
1 year ago

my ass would not withstand such fucking

likes
1 year ago

OH YOU'RE ONE DIVINE SEX MACHINE

likes
1 year ago

I want you to ride me and fuck me like that everyday sexy daddy ;-) you are such a great fucker and super sexy

likes
1 year ago

Very impressive fucking!!!!!!!!!!! Very generous

likes
1 year ago

Holy fuck!! That top

likes
1 year ago

Love tho noises you make when you're shooting your load into this guy!

likes
1 year ago

Wowww when he flexed his biceps I almost came in my pants without any control. woo! So sexy! And those hips! How they move! woww!!

likes
1 year ago

WOOF!!!  Nice riding ass there muscle STUD!!!

likes
1 year ago

This is one of the hottest man that nature produced

likes
1 year ago

im feeling so sub right now

likes
1 year ago

There is nothing better than watching a hot muscle ass flex to drive that cock and load deep inside.

likes
1 year ago

Awesome.. love daddy seeding that skinny twink ass !!

likes
1 year ago

What a boring bottom.

likes
1 year ago

HOTT

likes
1 year ago

Bored bottom?

likes
1 year ago

Damn his hole must have been so open a train could go in it  love watching you fk him

likes
1 year ago

http://www.xtube.com gorgeous man you are!

likes
1 year ago

This guy would make me moan like a bitch. He's a perfect top. Fucks like an ******* the next minute he makes it look so intimate and then back to business.

likes
1 year ago

fuck yeah!!!

likes
1 year ago

That's fucking hot!  Wish I had a top buddy like that!  Damn!

likes
1 year ago

So when are you gonna plow my ass like that???

likes
1 year ago

Geez... there is no way I could take that.  I'd end up hitting him or something, but that was fucking HOT! lol

likes
1 year ago

You wore that ass out lol !!!! Good video, man !!!

likes
1 year ago

love it! love to get pounded like that!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 149
Previous     1   2   3   4   5     Next

By dog2topu
Added: 1 year ago
You cannot send yourself a gift.
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.