fisting, triple dildo fucking & rosebudding
Rate:
(rated 293 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 8:36

Views: 82,553

fisting, triple dildo fucking & rosebudding

Fisting my hole with lots of dildos & buttplugs. Reallyy stretching my xhaust to perfection. My hole is getting so hungry. I love it

Tags: dildo, fisting, buttplug, gaping, rosebud

Categories: Hardcore, Fisting, Anal

126 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: sexygreekgods
1 year ago

I'm not even into rosebuds, but yours are beautiful. I want to push my face into it and be slimed by that perfect hole

likes
Top Comment #2 by: ffwelshred
1 year ago

FUCK YES, I LOVE YOUR HOLE !

likes

All Comments



4 days ago

2 buttplugs and a dildoe at the same time...unbelievable...you're the best...mes pauvres videos sont ridicules à la part des tiens...félicitations et merci pour partager

likes
2 months ago

those farts! <3

likes
2 months ago

love your asshole

likes
3 months ago

God damn, you are one hot fucking ass man.

likes
4 months ago

geile SAU !

likes
4 months ago

What a hole!

likes
4 months ago

lovely dildos and lovely hole

likes
5 months ago

damn shit thats fckin hot just get off watchn y pumpdup rrosebud+++
wanna eat&lick

likes
6 months ago

geillll

likes
6 months ago

5 stars again boy... gorgeous

likes
6 months ago

Ride Man RIDE:~~~~~~~~~~~~~~ I Gotta SHOOT a LOAD after this one & THAT Rose Bud

likes
6 months ago

so hot !

likes
7 months ago

Wow I live in Chicago please hit me up if in town

likes
8 months ago

that is fantastic. i wanna train my ass to take that

likes
9 months ago

Damn dude, I made a huge mess here watching this, would love to suck my cum out of that freshly fucked rosebud sexy fucker

likes
9 months ago

love it!!

likes
9 months ago

woooooow

likes
9 months ago

How do you do it?
I'm jealous of you!
You are my dream!

likes
9 months ago

How do yoe do it? I'm very jealous!
Love you!

likes
9 months ago

You should real porn with that ass :D

likes
10 months ago

wow que super culo y que caliente tipo!!!!

likes
11 months ago

u r so damn hot. awesome!

likes
11 months ago

You have a fabulous body, a very handome face and an amazing arse.I loved watching 3 toys coming out of you and the LONG dildo going in and out = terrific ! Your No.1 fan in England

likes
1 year ago

nice ass!
beauty hole
and the things you do with it! 
JEALOUS!!!!!!!

likes
1 year ago

As always...FUCKIN AWESOME!!!  That's a "Man Hole"!!

likes
1 year ago

Awesome!  That's a fucking HOT cunt you've got!

likes
1 year ago

Damn, I want you farting in my face as I eat that rosebud!

likes
1 year ago

your soooooo fucking hot!!!

likes
1 year ago

VERY FUCKING HOT OPEN HOLE I WOULD LOVE TO HAVE A FEW HOURS WORK YOUR HOLE.

likes
1 year ago

Best solo video ever

likes
1 year ago

love the sights, love the sounds, love your big sloppy hole!!

likes
1 year ago

fuck man that's hot !!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 126
Previous     1   2   3   4     Next

By lovetheass
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.