Intro Vid
Rate:
(rated 27 times)
Video Details

Date: 2 years ago

Runtime: 2:07

Views: 8,961

Intro Vid

I just want to introduce myself and ask you guys for suggestions for future vids.....if any lol

Tags: black, sexy, ass, gay, video, male, intro

Categories: Ebony, Butts, Big Cock

27 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bustanutz
2 years ago

It aint gotta be too complicated my dude...just lay down an jerk off!! lol, u mad sexy too, ppl gonna like it regardless!!

likes
Top Comment #2 by: Owen228445
2 years ago

I'm sure we all want to see all those erogenous zones. Of course we want to see your dick, balls and ass. But dont forget about things like nips, and tongue, and feet and massaging of your sexy body. Above all, dont forget to continue talking to us. Tell us what you are feeling, let us know about all the sensations you are experiencing, and remember a good moan communicates a lot. Looking forward to your videos and their audio component.

likes

All Comments



1 year ago

Hey man! Still keen to make a video? I'm sure we all wanna see!

likes
1 year ago

just wanna see your cock!

likes
1 year ago

show me ass bruhh

likes
1 year ago

you sexy af dude.. make some vids bruh 

likes
2 years ago

do what ever comes to mind bruh dildo that asssss

likes
2 years ago

ADD ME ...INTO THE CLIP....

likes
2 years ago

sexy ma nigg jus make it hottt what ever u do

likes
2 years ago

It aint gotta be too complicated my dude...just lay down an jerk off!! lol, u mad sexy too, ppl gonna like it regardless!!

likes
2 years ago

wassup sexy

likes
2 years ago

Hi Sexy, I loved this video, you're one sexy young man. I would love to watch you jack your dick off in a video if you would give us that pleasure I just like looking at you no matter what you do, you're sexy as hell, take care baby,Terry

likes
2 years ago

I love your voice

likes
2 years ago

You have such a seductive voice.Just don't pay attention to any negativity and do what feels right in you..If you feel you should have protected sex and say all who don't like it,f-off,do it.If you wanna do raw sex,3-somes,whatever ur into,Just know you will always have an audience that enjoys what your doing :)

likes
See Replies (1)
Close Replies
2 years ago

honestly do what turns you on the most and the more turned on you are and the more you are really into it .... the more we will enjoy it

likes
2 years ago

cant wait 4 ur next vid...luv ur bod,ur voice...jus want to see U blo ur load and eat tha nutt

likes
2 years ago

Your eyes are absolutely beautiful!

likes
2 years ago

Pretty lips..sexy..JustGratZii.

likes
2 years ago

Spitroasted. 12 inch thug in your ass, another in your throat. Get on it.

likes
2 years ago

I Say Do Ya First Video A Jackoff Video And I Like What I Seen Sexi

likes
2 years ago

good intro, sexi ;)

likes
2 years ago

that was bullshit we here 2 c some ass and dick and shit we dont want no talking thats what youtube is for lol

likes
2 years ago

You got a nice bod ... whether its a work in progress our not. Like Owen228445 said ... always allow the moans to be heard. Please don't use music in the background. To me ... wide angle shots are better. I prefer mounted cam vids. Some peeps hold the cam while banging. That is too close and the bouncing vid makes me sick. But I would love to bottom for you. I have a tight ass ... and I am sure you could do it justice. I'm just saying. Friend me ... hit me up. We can talk. Good luck cutie.

likes
2 years ago

I thought you looked familiar you need to hit me up! In west philly babes I got an idea for you

likes
2 years ago

I'm sure we all want to see all those erogenous zones. Of course we want to see your dick, balls and ass. But dont forget about things like nips, and tongue, and feet and massaging of your sexy body. Above all, dont forget to continue talking to us. Tell us what you are feeling, let us know about all the sensations you are experiencing, and remember a good moan communicates a lot. Looking forward to your videos and their audio component.

likes
2 years ago

very sexy, let make a video together

likes
2 years ago

nice video

likes
2 years ago

welcome, mate! good intro! lets see! cant wait to see more! cheers from berlin

likes
2 years ago

lets see that dick man!

likes

By screamatme
Added: 2 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.