Jocks in Lowe's

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 506 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 1:51

Views: 154,912

Jocks in Lowe's

This is making the rounds of store employees... so you guys might as well look at it, too. (No music in this!)

Tags: public, pounding, jocks, lowes

Categories: Twinks, Butts, Anal

102 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Jstorm1985
1 year ago

WOWOWOWOW!!!!

likes
Top Comment #2 by: lovarub
1 year ago

These scenes are fucking crazy - and very hot. I'll offer to give those boys a room at my house - where I can surpervize them (and feed and eat them of course, too!) Out of control.

likes

All Comments



2 weeks ago

I would love to have cum across you!

likes
3 weeks ago

You guys are fucking amazing!!

likes
1 month ago

i was waiting for compilation like that! AWSOME!

likes
1 month ago

Oh hell y'all, these boys need a raise [?]. They need to be spending ALL their time fucking in and out of the stores - Dam good for business I say!

likes
2 months ago

You guys are crazy!!! I was really hoping someone would come down the aisle at Lowes! Props!

likes
3 months ago

OMG you guys are AMAZING !!  luv your vids ! :D   (5 STARS ) lol

likes
4 months ago

I LOVE risky bareback fuckin in public!

likes
5 months ago

Best advertising I've ever seen for Lowe's.

likes
5 months ago

These aren't "lowes guys", these videos are from the black spark project. It's a tumblr, look it up!

likes
6 months ago

I'm too conservative to pull that stunt. I'd fuck outdoors in the woods, but not inside a store. Still, those guys took a chance and got away with it; so I rate it all 5 stars for Risk and Hot Content!
;{o)#3===>- - -

likes
6 months ago

Nice :)
 

likes
6 months ago

FUCK HOME DEPOT!

likes
6 months ago

Does anyone know if they have an xtube profile? 

Would love to see more of them..

likes
7 months ago

one of the funniest things Ive ever seen,lol. Ive had sex in some weird places, but I think this right here, beats the fuckin band, dude.

likes
9 months ago

crazy hot lol

likes
9 months ago

geat fun

likes
9 months ago

hilariously hottttttttttttt

likes
9 months ago

you horny fuckers ROCK the COCK..hope your adventures continue... fucking all over the world anywhere/everywhere/anytime!!! true liberty!!

likes
10 months ago

oww great job dude

likes
11 months ago

HOT!  However, aren't you scared of getting caught on security camera or an employee walking past...or is that part of the thrill of it all??  

likes
11 months ago

I need to see more!!!!

likes
1 year ago

Fucking in a demo shower in store is crazy hot!!

likes
1 year ago

Very hot video and extreme. that is a rush :)

likes
1 year ago

I am speechless......and hard!

likes
1 year ago

Good shit man. Damn.

likes
1 year ago

awsome!!

likes
1 year ago

Damn wow!

likes
1 year ago

DAMN Love Unihibited FREAK MEN......GREAT FUCKIN

likes
1 year ago

hot!

likes
1 year ago

wow thats fucking hot

likes
1 year ago

orale!!!!!!

likes
1 year ago

This is one of the most risky videos I have ever  seen. Making it one of the hottestvvideos I've seen.... Hand clap guys keep it u! 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 102
Previous     1   2   3   4     Next

By wbj631
Video Added: 1 year ago
Gender: Male
Sex Preference: Gay
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.