Big Bear training on bed
Rate:
(rated 259 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 7:44

Views: 89,176

Big Bear training on bed

...

Tags: fuck, bear, big, daddy

Categories: Amateur, Bear

40 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Exodia64
1 year ago

Holy fuck... I don't even... fuck... SO HOT!!!

likes
Top Comment #2 by: bigredsf
1 year ago

Is it just me, but the bottom looks like he is not enjoying that fuck at all.  Yes, they are both hot guys, but this isn't hot. 

likes

All Comments



11 months ago

i always cum when i see michael mcquaig and venic cub. mmm.

likes
1 year ago

i would like to see venicecub be fucked someday

likes
1 year ago

WHY CONDOM IF IN THE END HE SWALLOW THE CUM?

likes
1 year ago

i love the bottom in this video i love all his videos hes so YUMMY!!!!

likes
1 year ago

hot

likes
1 year ago

This is a movie scene with Venicecub and MIchael Mc Quag, and michael doesnt bottom much because he is well tight, so no shocker he doesnt look like he's enjoying that part.

likes
1 year ago

fuck you two men are so damn sexy hot,wish it was game of doubledutch,just jump in whenever and get fucked by you two hot ass men....fuck this is what sex is all about.

likes
1 year ago

realllly  guys ! GREAT FUKKEN VIDEO  ! wow  !    1  of   the   best  fukken  videos , i  am   soooo  fukkkkkken ,   YUP   hoooooooottttttttt      dosent even cummm  close to this encounter .    

likes
1 year ago

gush, super hot vid, really made me cum, super gorgeous bears, awesome!!!!!!!!

likes
1 year ago

AMAZING!!!

likes
1 year ago

oh.. my.. god.

likes
1 year ago

Yup, those are McQuaig faces alright. And neither one is enjoying it because a condom's involved. Venicecub can't fuck for shit unless it's bare. See just about every other video he's done. Look at how many times the camera has to cut to a different angle - it's because Venice kept losing his hard on. 

likes
1 year ago

I agree with the cub:  "HOLY FUCK, DADDY!!!"

likes
1 year ago

The bottom is over doing it a bit on the stupid ass faces he makes Other then that HOT ...  venice has always been HOT

likes
1 year ago

best video ever.....best couple ever......10 star video love it

likes
1 year ago

I thought the cub was big, WTF, the top is fucking huge and hot as fuck....The top just put my cunt in season.

likes
1 year ago

Dude, that bull bear is fucking hungry for bear cunt!

likes
1 year ago

07:27   wow

likes
1 year ago

I want  that TopBear to slide that mancock inside my virgin ass raw!!

likes
1 year ago

Is it just me, but the bottom looks like he is not enjoying that fuck at all.  Yes, they are both hot guys, but this isn't hot. 

likes
1 year ago

Wooofs, awesome PAIR
 terrific vid, Bears

likes
1 year ago

thats hot fuck. I love it

likes
1 year ago

wow, um, wow!

likes
1 year ago

THIS WAS SO FUCKING HOTT!  THE CUB IS AWESOME!

likes
1 year ago

so hott.. one of my favs

likes
1 year ago

very fucking hot. made me cum sooo hard

likes
1 year ago

Where do I sign up for this training?! I am so hard right now!!!

likes
1 year ago

Wholey shit!This is THE hottest sex video i Have ever Fucking seen!You two dude are drop dead gorjous!

likes
1 year ago

I would love to bottom for VeniceCub!

likes
1 year ago

Two of my most favorite porn stars in a video might make this my most favorite video here on xtube.

likes
1 year ago

amazing

likes
1 year ago

FUCK IN HELL HOW SEXY ARE THESE GUYS -- 

I WOULD LET EITHER OF THEM FUCK ME OR FUCK THEM 

IM INTO BEARS AND SEXY MEN 

WATCH MY VIDEOS 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 40
Previous     1   2     Next

By parsek
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.