Blue lips 2

Embed Video

Rate:
(rated 74 times)
Video Details

Date: 10 months ago

Runtime: 7:51

Views: 20,749

Blue lips 2

You guyyyyysss!! I thought I was recording the cumshot but wasnt :((((( I gushed anally and came w/o stroking it felt amazing... I will try to make another one WITH cumshot.

Tags: dildo, anal, smoking, gaping, fishnets, john, femboy

Categories: Transexual, Big Cock, Amateur

31 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: personaanosrep
10 months ago

always love seeing you take that cock deep down in your little fuckhole, keep it up babe ;)

likes
Top Comment #2 by: MelfiLove
7 months ago

I fuckin love it! That strand of pre cum hanging from your cock was too cute!

likes

All Comments



1 week ago

I wanna put my tongue as deep as I can in your ass.

likes
6 months ago

mmmmm... i love you :)

likes
7 months ago

I fuckin love it! That strand of pre cum hanging from your cock was too cute!

likes
8 months ago

I love the sounds your pussy is making...

likes
8 months ago

Nice

likes
9 months ago

so beautiful!

likes
9 months ago

nice job, i love to smoke too ;)

likes
9 months ago

honey you are stunning,,i just luv ur hair makeup outfit,,luv it all and ur body is just out of this world hot slender and soooo femme.  #1 fan,,,,woww gurl

likes
9 months ago

Fantastic(^^♪//i love u❤

likes
10 months ago

Wish it was my cock in the delicious fuckhole of you, Mmmm

likes
10 months ago

You are sooooo hot slut!!! Would like to see get fucked by a group of dominant men. Would you like that too???

likes
10 months ago

You are so hot and sexy would love to fill your smoking hot lips as you fill your sweet pussy ass xxxx master michael

likes
10 months ago

http://www.xtube.com always makes me cum so hard

likes
10 months ago

You're the best!

likes
10 months ago

MMMMMMMMMMMM Smoking HOT !  ronnie

likes
10 months ago

amazing ride. very hot

likes
10 months ago

wow, nice!

likes
10 months ago

I wanna eat you up!

likes
10 months ago

OMG !!!! I Like those legs together

likes
10 months ago

http://www.xtube.com

likes
10 months ago

Hot view

likes
10 months ago

ur smoking hot babe and would love to suck on ur dildo straight from ur arsehole xx

likes
10 months ago

So amazingly delicious!!!! 

likes
10 months ago

always love seeing you take that cock deep down in your little fuckhole, keep it up babe ;)

likes
10 months ago

mmm that is soooooooooooo hot

likes
10 months ago

классно !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

likes
10 months ago

you`re  awesome even without cumshot  ;)

likes
10 months ago

Damn you look sexy riding the dildo, wish it was me.

likes
10 months ago

I wantchu to suck ma black dick like U smokin a fat blunt ridin Up n down on ur dildo sexy Bitch

likes
10 months ago

Did you startle a mouse at 3:43? lol

likes
10 months ago

That pussy of yours is so hot! I am guessing it was about 6:31 when you came? Is that when??? John holmes is the best for anal orgasms i think :)

likes

By funnthymes
Added: 10 months ago
You cannot send yourself a gift.
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.