Last Clip - Sgmal was being shooed away

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 125 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 7 years ago

    Runtime: 2:48

    Views: 1,030,865

    Last Clip - Sgmal was being shooed away

    well hey.. when it comes to privacy i cld respect that.. :) so at the last clip i went home dissappointed but glad that they had thier time doing it.. so wats its being done is always being left there... the hotspot is getting busier then ever.. have fun.. :)

    Tags: wank, dick, big, huge, load, local, shake, fun, chinese, guys, malay, singapore, massive, cubicle, asia, spot, jerked, hotspot, shooed

    Categories: Asian, Group Sex, Jerk-off

    23 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    Top Comment



    Top Comment #1 by: armani4u
    6 years ago

    WHERE THE HELL IS THIS HOTSPOT?

    I WANNA GO THERE ONE TIME!!!

    likes

    All Comments



    2 years ago

    I didn't see any toilet paper being thrown...

    likes
    5 years ago

    sn yan?

    likes
    6 years ago

    where? i want 2 go there

    likes
    6 years ago

    WHERE THE HELL IS THIS HOTSPOT?

    I WANNA GO THERE ONE TIME!!!

    likes
    6 years ago

    I LOVE these vids

    likes
    7 years ago

    where is the hotspot???????????????????????????????????

    likes
    7 years ago

    I WANT TO HANG OUT IN A BATHROOM LIKE THAT BUT I LIVE I WISCONSIN

    likes
    7 years ago

    Loving this!!! I've only had it happen like this (4-5 guys all into it) maybe once -- Damn it's cool when it does though. I couldn't imagine having enough nerve to film it though. Duuuude - you rock my world!

    likes
    7 years ago

    fuck that.. they are doing it in a public place, if they want privacy go rent a room! Id watch and tape all day long!

    likes
    7 years ago

    Haha awesome...

    likes
    7 years ago

    HAHAHAH... HE THREW PAPER AT YOU!!!! :( AWWW...
    HOT THOUGH...
    keep making vids

    likes
    7 years ago

    freakin hilarious! i love the guy whos like all peak-a-boo hes so freaking funny, and he is the same guy that throws the toilet paper at you right?

    likes
    7 years ago

    nasty....

    likes
    7 years ago

    Notice the wedding band???
    Seems they are always the horniest!

    likes
    7 years ago

    More please, love those fucking converse and the hands on your fucking arse

    likes
    7 years ago

    Hot Hot Hot!!! Love your videos!

    likes
    7 years ago

    I bet Sen. Craig has beat his dick raw watching these clips.

    likes
    7 years ago

    send the US senator;) And see if he is gay or not.

    likes
    7 years ago

    Haha! It's like an orgy in there and I love the way he threw toilet paper at you!

    likes
    7 years ago

    lol... msg me and u guys will find out.. :)

    likes
    7 years ago

    MAN SO WHERE ARE U LOCATED WHAT CITY IZ ALL THIS GOING ON BEKUZ IT GOES DOWN LIKE THAT IN MY TOWN ALSO THIS *****IZ KRAZI LOL

    likes
    7 years ago

    The ultimate cruising spot, very HOT. Share the location dude.

    likes
    7 years ago

    like how the guys like uhh what are you doign kinda look XD

    likes

    By sgmal
    Video Added: 7 years ago
    Gender: Male
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.