BBW masturbating for you..low quality vid

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 14 times)
Embed
  • Video Details

    Date: 5 years ago

    Runtime: 8:44

    Views: 20,019

    BBW masturbating for you..low quality vid

    LOW quality vid..figured id upload it anyway...im sure someone will like it... anyone want to cum b my cameraman? lol. Using my vibe on my clit...dildo in my pussy, then the dildo goes in my asshole, then another dildo in my pussy...DP with dildos and a vibrator on my clit... mmmm im sooo horny!!! Sorry bout the crappy lighting...

    Tags: sexy, cum, dildo, fuck, pussy, wet, fat, hairy, juicy, horny, bbw, orgasm, vibe, masturbate, play, clit, cunt, dong

    Categories: Amateur, BBW, Jerk Off

    6 Comments
    You need to or to post a comment.
    You need to or to post a comment.

    All Comments



    4 years ago

    babe we need to meet cuz i love the way u do wut u do plz get bac at me asap i got a car im not on no games love i jus wanna c u

    likes
    5 years ago

    the vid might be a lil bit of low quality but your as good ass it gets

    likes
    See Replies (1)
    Close Replies
    5 years ago

    Oh Ms. Dark Angel. There is nothing low quality about you. You rock! B)

    likes
    5 years ago

    My god your body is PERFECTION!! I absolutely love your ass! God those panties looked so damn sexy on your yummy ass!

    likes
    5 years ago

    shame about the lighting but u look and sound so hot baby.. mmmmm kinky slut fuckin yourself in the living room i love it! should do the same and take those big tits out and hear u talkin dirty too, so hot. keep them cummin, i always do to ur vids

    likes
    5 years ago

    Recorded Tooo Dark.... make it lighter so we can see babe. I Still love ya vids.

    likes

    By fpbsub
    Video Added: 5 years ago
    Gender: Female
    Sex Preference: Bi-Sexual
    Offline

    You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.