Dick2Dick Duets
Rate:
(rated 192 times)
Video Details

Date: 1 year ago

Runtime: 3:34

Views: 40,632

Dick2Dick Duets

They say 2 Dicks don't stick... But they sure as hell feel good rubbing against each other!

Tags: dicks, outdoor, exhibition, outside, bbc, frottage

Categories: Jerk-off, Big Cock

85 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: sexy1Redd
1 year ago

dick2dick makes me nut so hard....

likes
Top Comment #2 by: mandolindavis
1 year ago

Welcome back my man!!! Love the vid!!

likes

All Comments



4 days ago

it looks like that feels good...I wanna try it

likes
3 weeks ago

I find this extremely arousing. I thick I can guess which one is yours.

likes
1 month ago

very hot big black dicks!

likes
2 months ago

Love dick2dick.  Love fucking into another guuy's balls while I feel his hard rod over mine, firm in my hand.  But I also like cumming on that stiff hot cock. Fuck, yeah!

likes
2 months ago

We need to meet up when I come back to Chicago

likes
2 months ago

Thats Hot !

likes
3 months ago

that looks sooo fucking hotttt

likes
4 months ago

Dam making me wanna slide mine right in between them

likes
4 months ago

I love to have black cock in my hole

likes
4 months ago

damn that made me thristy for for cock

likes
5 months ago

Damn! Those are some very hot nice fine sexy big dicks. Beautiful and juicy. I want some;-)

likes
5 months ago

they sure do

likes
5 months ago

that's hot. i need to be in that vid

likes
5 months ago

just Awesome HOttt Cocks

likes
6 months ago

That is just superhot :P

likes
6 months ago

seriously hot!

likes
7 months ago

hot video!

likes
7 months ago

Had to cum back :)

likes
8 months ago

i wanna get dp'd so bad by bbc

likes
8 months ago

amazingly hot cocks

likes
8 months ago

damn i want to try this out , watching this video made me nut 

likes
9 months ago

I get so damn hot every time I watch this.   would luv to be on my knees up close and personal just to watch (Yeah a taste of that  nut would be good too!)  THANKs

likes
9 months ago

The cum veins in both cocks are awesome to watch as they rub together as one sexy unit

likes
9 months ago

awesome!

likes
9 months ago

Love it :)

likes
9 months ago

dammmmmmn,  my mouth is watering for your cum loads..... so sexy.   I'd like to have my face down there smelling your musty balls

likes
9 months ago

sign me up 

likes
9 months ago

Damn...that's so fucking hot!

likes
10 months ago

slurpppppppppppppppppppppp!!!!

likes
10 months ago

Never a disappointment... You my ***** for this one too bruh...

likes
10 months ago

MMMMMMMMMMMM...LOVE to be there KNEELING.....SUCKING those BEAUTIFUL DICK....till I get THE NUTT...ALLLOVER MY FACE and DOWN MY THROAT...LOVE to SERVE 3 BIG BLACK DICKS AT ONE TIME...MY FANTASY

likes
11 months ago

ricas vergas!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 85
Previous     1   2   3     Next

By x-hibit
Added: 1 year ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.