Fetuccini Carbonatta

Embed Video

  • Large Video (640x480)
  • Small Video (480x360)
Rate:
(rated 73 times)
Video Details

Date: 3 years ago

Runtime: 4:08

Views: 22,752

Fetuccini Carbonatta

Gay comic, now in english...

Tags: gay, comic

Categories: Yaoi, General Gay

15 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Gingerbear_Munich
1 year ago

Hmm wanna eat that Fetuccini to ;-)

likes
Top Comment #2 by: terri21
3 years ago

I would love to have his cum on my fetuccini

likes

All Comments



1 month ago

ottimo condimento

likes
5 months ago

http://www.xtube.com nut sac and pubes on the bald chef did me in

likes
1 year ago

not only Alessio but Angelo is also fuckable lol

likes
1 year ago

haha brilliant... is it wrong that I think Alessio is smoking hot

likes
1 year ago

So Good. Love it.

likes
1 year ago

Hmm wanna eat that Fetuccini to ;-)

likes
1 year ago

lol :D pasta was creamy :D
btw. I also dont wear underwear may - october

likes
1 year ago

more please i love it :)

likes
1 year ago

love the comics - good fun, made me smile 

likes
2 years ago

GREAT STORY

likes
2 years ago

EXCELENTE !!!!

likes
3 years ago

http://www.xtube.com

likes
3 years ago

Lmao

likes
3 years ago

Funny funny comic. LOL. =)

likes
3 years ago

I would love to have his cum on my fetuccini

likes

By wiiresort
Added: 3 years ago
Offline

You have not added any videos to your playlist. Click on the "+" in the video thumbnails to add videos.