General Info

Gidday, here for some fun and more


39 y.o bi male living on North Coast NSW

Turn Ons


Outdoor activities if you get my drift

Movies


X-Tube - yeah

About myself

Physical Profile

Sexual Interests

Sexual Accessories

upnatit's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
6 years ago
7 years ago

Outdoors Poolside Wank and Cum
4 years ago
Naked aussie buswalk and fun in the sun
4 years ago
Motel Wank and Cum
6 years ago
Wank Cum and Piss on Beach
6 years ago
Outdoors Wank and Cum in Forrest
6 years ago

31 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



1 month ago

Lets do it mate!!
 

likes
2 months ago

omg

likes
3 months ago

Hey Buddy!
Always love your outdoor nude fun videos....
I'd love to cum across you in the sand dunes or perving on you in ya backyard.
Cheers David.

likes
4 months ago

cheers!

likes
6 months ago

FUCKING HOT PROFILE! WAYNE

likes
10 months ago

awesome vids north coast here to

likes
1 year ago

thanks for the add, young dude, your beautiful body, hot ass and big cock totally turn on this daddy asshunter, please post some more pics and vids!

likes
1 year ago

woof

likes
2 years ago

Thanks for adding me as a friend!  Cheers from  CARL  :)

likes
3 years ago

Love your interests, and what a hot cock u have. Love to hook up at the nudist beach someday

likes
3 years ago

http://www.xtube.com for posting. 

likes
3 years ago

Thanks for the friends add - amazing pics and vids of your gorgeous cock in the great outdoors Laughing

likes
3 years ago

Anytime you want to, I'm here in Forster but can cum to you

likes
4 years ago

Props, man!!!

likes
4 years ago

Hot pics, hot vids = hot man!  Thanks for posting.

likes
4 years ago

thx for your comment marvelous body ! Kisses

likes
4 years ago

Hey man thanks for the add!

likes
4 years ago

Dude! You live anywhere near Crescent Head?

likes
5 years ago

Thanks for the comment on our videos!  Sexy man@

 

likes
5 years ago

http://www.xtube.com Central Coast here

likes
5 years ago

hi ! thanks for being friends ! it's really amazing & hot to me how many people at xtube are watching me while i'm stroking for the truckers ;-) thanks public jerker 

likes
5 years ago

love to run into you outdoors....

likes
5 years ago

Thanks for the comment. I just uploaded a video of my boyfriend and I fucking on a playground, should finish processing in a few hours! Check it out soon.

xoxox

likes
5 years ago

Love your stuff.... anything new cummin soon?

likes
5 years ago

hot body & vids! thanks for the add!

likes
5 years ago

hey what did you search to find my video?? also rate it ifu get a chance thanks

likes
5 years ago

I love the outdoors!

likes
5 years ago

Hey man, thanks for your nice comment on my first vid, pls pm me if you want to see more, I love feedback and ideas on what to do next Smile

likes
5 years ago

thanks for the ad. nice vids ;-)

likes
6 years ago

Thanks for being a friend! I love the outdoor action!

likes
6 years ago

Yeah man... lovin the outdoor j'o :) Thumbs up!!

likes
upnatit - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

92 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
355
Subscribers:
44
Viewed Videos:
205,661
Ratings:
92
Viewed Photos:
8,191
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
Asshunter23
1 year ago
 

upnatit's Groups (5)
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago