General Info

TS/CD/SHE MALE HERE LOOKIN FORSTR8 OR BI,CURIOUS


IM A 31 TRANNY/TS/CD/SHEMALE WHATEVER YOU WANNA CALL IM 5"10 BRW/HAIR REAL LONG HAIR PORTUGUESE FROM RHODE ISLAND IF YOUR IN THE RHODE ISLANS,MASS OR CT AREA OR VISITING AND WANNA MAKE A VIDEO HIT ME UP U DONT HAVE TO SHOW FACE UNLESS YOU WANT TOO!! NEED MORE VIDEOS WHERE U AT HOTBOYS?

Turn Ons


LUV BIG DICKS,ORAL BLK AND LATINO GUYS ,STR8 GUYS IF YOU WANNA MAKE A VIDEO WITH ME IM ALL FOR IT TRYING TO GET A COLLECTION SO IF UR A FREAK HIT ME UPPLZ NO BULLSHITTERS!!!

Turn Offs


FAKE PEOPLE,LIARS,GAMES

Movies


check me out on facebook https://www.facebook.com/veronicawilliams79 send a friend request thanks!!! muahz

Music


R&B ,HIP HOP

About myself

About my Partner

Physical Profile

tranny4u69's Photos (6)  (1 - 5 of 6)  
tranny4u69's Photos (6)  (6 - 6 of 6)  
2 years ago
3 years ago
3 years ago
4 years ago
5 years ago
7 years ago

my str8 mulato thug   pt 2 eating my ass
4 months ago
str8 mulato hottie comes back  pt 2 me sucking his dick
4 months ago
str8 mulato thug hittin in raw (known him for years)
1 year ago
 sucking & deep throating str8 blk big dick pt 2
1 year ago
sucking & deep throating str8  blk big  dick
2 years ago
SUCKIN A YOUNG STR8 23 BLK BOY HIS 1ST TIME
2 years ago
SUCKING MY FRIEND LAPTOPTOP FROM XTUBE pt 2
2 years ago
 MY FRIEND LAPTOPTOP FROM XTUBE GIVIN ME A QUICKIE
2 years ago
SUCKING MY FRIEND LAPTOPTOP FROM XTUBE
2 years ago
HAVING FUN WITH ALLTHAT55555 FRIEND FROM XTUBE
4 years ago
HAVING FUN WITH ALLTHAT55555 FRIEND FROM XTUBE
4 years ago
FUCKIN A LIL & SUCKIN ON STR8 HOTTIE FROM CRAIGSLIST pt 2
4 years ago
STRAIGHT GUY FROM CRAIGSLIST
4 years ago
BIG DICK WHT BOI STOPS BY (typo401) on xtube
5 years ago
BUSTA NUTT!!
5 years ago

tranny4u69's Favourite Videos (5) (1 - 4 of 5)  
tranny4u69's Favourite Videos (5) (5 - 5 of 5)  
Thick and GIRTHY!!
8 years ago
stallionman_69
8 years ago
oldie
8 years ago

86 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: deepthroat2
1 year ago

damn, wish you'd post more of your awesome deepthroat videos baby.... miss you.

likes
Top Comment #2 by: tranny4u69
2 years ago

MR. tylersaturi im gonna leave ur nasty comment up here so ppl can see how sad ur life really and truly is!! lmao thanks for the hate cus without that i cant go on!! muahz :)

likes

All Comments



11 months ago

hi sweetie
nice vids

likes
11 months ago

Stamford, CT

likes
11 months ago

Damn..... watched all the videos and...... none of those dudes got shit on me. Lol. "A" for effort though. ;)

likes
1 year ago

When would that be sexy , I would love that too . Let's talk in private 

likes
1 year ago

great videos honey, super hot

likes
1 year ago

damn you fine

likes
1 year ago

damnn love the vids. 22 yo from CT here ;)

likes
1 year ago

Perfect vids!!!

likes
1 year ago

damn, wish you'd post more of your awesome deepthroat videos baby.... miss you.

likes
1 year ago

Thank you for the add....

likes
1 year ago

mmmm huney, super hot

likes
1 year ago

hot videos!!

likes
2 years ago

Luv To See U CUM !!!

likes
2 years ago

lets make a video

likes
2 years ago

OMFG baby love the new video. I want u even more now babe

likes
2 years ago

hot!!!

likes
2 years ago

very sxy !

likes
2 years ago

You're welcome!Me too,what part you stayed in?

likes
2 years ago

Love the new vids!sexy

likes
2 years ago

Hi beautiful, CT here.  Love your stuff

likes
2 years ago

love to make some bareback videos

likes
2 years ago

ANY ANOTHER GUYS THAT WANNA JOIN US STR8,CURIOUS BI DOWN LOW WHATEVA IF YOUR IN THE RHODE ISLAND,MASS OR CT AREA OR CLOSE BY HIT ME UP!!

likes
2 years ago

<--- 10 INCHES
<--- MONSTERCOCK
<--- BAREBACK FUKKER
.................................
....ooooO......................
....(......).........Ooooo...
.....\....(......... .(......)....
... ...\._.)..........)..../.....
.....................(._./........

thanks for adding me to ur friends.

all clickable LINKS to my BEST HARDCORE VIDEOS so far
www.xtube.com/amateur_channels/user_videos.php?u=bulgeXXL

all clickable LINKS to my SOLO VIDEOS:
http://www.xtube.com/amateur_channels/user_videos.php?u=bulgeXXL-solo

50 FREE videos for you...add COMMENTS add FAVOURITE please
www.xtube.com/amateur_channels/user_free_videos.php?u=bulgeXXL

130 FREE FOTOS HERE:
http://www.xtube.com/amateur_channels/set.php?s=Hcu3aU0IMYk
.................................
......./....)............_......
..... /....(..........(....\....
....(......)...........)....\....
....ooooO..........(......)...
......................Ooooo.....

ANY QUESTIONS about my vids or DICK? message me.

likes
2 years ago

Thanxx Hun ! 

likes
2 years ago

MR. tylersaturi im gonna leave ur nasty comment up here so ppl can see how sad ur life really and truly is!! lmao thanks for the hate cus without that i cant go on!! muahz :)

likes
2 years ago

your a ugly chick

likes
2 years ago

Very sexy

likes
2 years ago

thanks to my friend laptoptop for coming over tonight and making a new video for 2013~

likes
2 years ago

LLOKING TO MAKE SUM NEW VIDEOS ANY GUYS FROM RI OR MASS DOWN TO MAKE SUM VIDEOS HIT ME UP!

likes
2 years ago

oh you sexy thing you, cumming mmmmmmmm

likes
2 years ago

Hiii baby, you look so hot, your pictures making me wet, hope we can get together sometime and have some fun!!!!

Huge kissesssss

Kelsey

likes
2 years ago

what a sluty face!!! congrats :)

likes
Showing Comments 1 to 32 of 86
Previous     1   2   3     Next

tranny4u69 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

113 votes

Rhode Island, United States
Member for 7 years
 
Stats
Friends:
586
Subscribers:
231
Viewed Videos:
337,367
Ratings:
113
Viewed Photos:
21,290
 
 
Blogs
 

tranny4u69's Groups (3)
3 years ago
3 years ago
5 years ago