General Info

All You Got To Do Is Dream


Im pretty much a simple dude. LMAO at you dudes sounding so desperate for sex. It not that serious. lol
twitter/KIK/Vine/Tumblr- BottomEdu101

Turn Ons


Tall men, nice bodies, smiles, PERSONALITY more important. Can"t stand an attractive dude with a stank attitude

Turn Offs


Unfortunately, I dont care for overly feminent, oversized guys...or unclean guy. Or nasty attitudes.

Movies


Finding Nemo, Shrek, X-Men 1-2. Inside Man

Hobbies


reading, writing, music

Music


R&B, Neo Soul, Jazz, Classical, Rap, Hip Hop

About myself

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

topsdream's Photos (5)  (1 - 5 of 5)  
7 months ago
7 months ago
2 years ago
3 years ago
4 years ago

topsdream's Favourite Videos (452) (1 - 4 of 16)  
topsdream's Favourite Videos (452) (5 - 8 of 16)  
topsdream's Favourite Videos (452) (9 - 12 of 16)  
topsdream's Favourite Videos (452) (13 - 16 of 16)  
My Cocoa Twink
1 months ago
Phat Booty Fuck D..
2 months ago
Breakin' Me Off
3 months ago
beefcakehunter su..
5 months ago
1
5 months ago
The ride of your ..
5 months ago
Freak My Shit!
7 months ago
Fuckin A Creamy B..
4 months ago
Throwin Dat Ass B..
11 months ago
Jockstrap Booty
8 months ago
Dark Chocolate Ba..
3 months ago
Fun Fuck Friend -..
3 months ago
VERBAL SUCK-HUNG ..
12 months ago
Fucking My X Tube..
3 months ago
BLUman blows a load
5 months ago


88 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: nice423
1 year ago

Ok. Ur cakes looking good.  But I like the one that lasts a little longer.  Wouldnt mind a piece of both

likes
Top Comment #2 by: avengers
4 years ago

Oh your welcome baby, LOVE dat ass!!!!!!! Tongue out

likes

All Comments



2 weeks ago

Sandy Spring here rep'n

likes
2 months ago

cali black tops... cum get this ass

likes
2 months ago

that is is a dream cum tru. how do i collect some?

likes
3 months ago

http://www.xtube.com[/email]. I don't put pics on xtube. Niggas be stealin shit. we can exchange pics there on yahoo. and maybe meet up. who knows? for real.

likes
3 months ago

thanks for the add, brotha. I appreciate that. lovely pictures, by the way.

likes
4 months ago

DAYUM BABY! THAT ASS IS SERIOUS!

likes
4 months ago

thx 4 the invite sexxcii!!

likes
4 months ago

thanks for the request u are really a topdream

likes
6 months ago

Extremely beautiful!

likes
6 months ago

Amazing ass man.

likes
6 months ago

that ass is nice!!  pis sexy as shit

likes
6 months ago

Best profile pic! Damn I want some dessert!

likes
8 months ago

hot

likes
11 months ago

wow

likes
1 year ago

http://www.xtube.com thick in atl

likes
1 year ago

MMMmm MMMmm ... that is some tasty looking ass!

likes
1 year ago

LOVE that cakes avi. DAMN!

likes
1 year ago

Ok. Ur cakes looking good.  But I like the one that lasts a little longer.  Wouldnt mind a piece of both

likes
1 year ago

im in atl leave me the number

likes
1 year ago

as long as i have a face you've got a place to sit :))

likes
1 year ago

HMMMMMMMMMMMM         SWEEEETTTTTTTTTT

likes
1 year ago

that pic is sexy

likes
1 year ago

Thanks for the 

likes
1 year ago

Hey Boi

likes
1 year ago

sweeeet ass, yummy

likes
1 year ago

HOT MAN

likes
1 year ago

sit on my face (;

likes
1 year ago

Showing some love from My new page. I use to be MiamiBounce. Get at me bruh. This dude is beat!

likes
1 year ago

Thanks for adding me. :) Love ur profile pic, too. Very sweet ass. xxx

likes
1 year ago

My lord! I want you to sit on my face and let me tongue it deep.

likes
2 years ago

Nice smooth chocolate ass!
BlkJack

likes
2 years ago

following u on Twitter dude.  Nice.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 88
Previous     1   2   3     Next

topsdream - Male , 29
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

87 votes

Atlanta, Georgia, United States
Member for 6 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
1268
Subscribers:
73
Viewed Videos:
0
Ratings:
87
Viewed Photos:
24,883
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
Anonymous
5 years ago
 

topsdream's Groups (21)
3 years ago
3 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago