General Info

Dick is so good....well only if you can use it good lmao


I can be real freaky wit u if i"m feelin u like dat. I"m down to earth, not prissy, and jus love to b real. I don"t got time for niggas that think dey da shit cause its some1 betta than u ya dig. Normally, I try to cool wit u to c where we can land. If I feel its aint bout shit then u kno i"m puttin u in da trash plain n simple.

Turn Ons


Thick guys (not too big, not too small)

Puertoricans, mexicans, lite skinned, n white guys mmmmmm luv em!!!

Big dick

Make me cum

Eatin pussy

Turn Offs


Anal (gross as fuck)

Bad teeth/bad breath

Quick nutters

No sex appeal

Movies


Pornos

Books


Too damn many to name..I"ma educated black girl

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

Sexual Accessories

tayboy23's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
5 years ago

tayboy23's Favourite Videos (53) (1 - 4 of 16)  
tayboy23's Favourite Videos (53) (5 - 8 of 16)  
tayboy23's Favourite Videos (53) (9 - 12 of 16)  
tayboy23's Favourite Videos (53) (13 - 16 of 16)  
Cowboy
6 years ago
Mr. Explode
6 years ago
At It Again
5 years ago
HELL YEAH!
5 years ago
Slippery When Wet.
7 years ago
Single me
5 years ago
jerk off 1st
7 years ago
#1 position
7 years ago

9 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



4 years ago

Just taking the time out to show you a lil love!! If you ever slide through Atlanta you should give me a hit ;-)

likes
4 years ago

hey sweetie there

likes
4 years ago

Hi Im horny wanna come over Yahoo and play

likes
5 years ago

Thanks for tha Add dont b a stranger

likes
5 years ago

Thanks for the add Sexy. How you doing?

likes
5 years ago

http://www.xtube.com

likes
5 years ago

 thanks for add sexy

likes
5 years ago

ayo whtz poppin shawrty where do you stay @

likes
5 years ago

http://www.xtube.com LOVE TO WRAP MY LIPS AROUND IT

likes
tayboy23 - Female
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

2 votes

Member for 6 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
48
Subscribers:
0
Viewed Videos:
0
Ratings:
2
Viewed Photos:
1,487