General Info

Act correct


Samoan|Maori... Just checking it out...



Come on here for a wank and out... Not looking for hook ups



Act right and be cool bout shit k...

Turn Ons


Dudes: legs, thighs, ass, lips and eyes

Chicks: ass, boobs, lips and eyes

Turn Offs


Stink, ditry, crusty, old, nasty... Come clean k? Wash your ass daily.

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

tangz's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
2 years ago

tangz's Favourite Videos (73) (1 - 4 of 16)  
tangz's Favourite Videos (73) (5 - 8 of 16)  
tangz's Favourite Videos (73) (9 - 12 of 16)  
tangz's Favourite Videos (73) (13 - 16 of 16)  
Straight Tattoo'd..
9 months ago
hungry dude
6 years ago
warm tight Ass
4 years ago
massive impact
2 years ago
japanese3
1 year ago
back seat blow job
3 years ago
Maroc sex-003
2 years ago
jock
4 years ago
playing
3 years ago
cumming in my bed
4 years ago

53 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: skuxdeluxe
2 years ago

thanks sexy

likes
Top Comment #2 by: hamosa13
2 years ago

hahah u want sum to lol 

likes

All Comments



8 months ago

nice pics bro hmu

likes
10 months ago

kia ora bro!

likes
11 months ago

kefe ua mia
 

likes
11 months ago

Thanks for the add. Sexy photos by the way... 

likes
1 year ago

things are going good whats new iwth u slut lol

likes
1 year ago

hey bolo ua mai

likes
1 year ago

Hey add me on skype :) .... stclair15

likes
1 year ago

txt me USO!! 0223959656 txt mai pe vili mai uce ;) Keen for that D! haha

likes
1 year ago

txt me bro 0279309864
add me on skype legen williams

likes
1 year ago

hye slut lol hw u doing 

likes
1 year ago

Hottest video collection bro, dang this fat ass chubby bottom is horny now.

likes
1 year ago

GAY young fit monster SKYPE: monster_stud 

likes
1 year ago

hha shot g!

likes
1 year ago

Waddup :D

likes
1 year ago

chur bolo

likes
1 year ago

bolo

likes
1 year ago

kia ora . !    thanks for the add ..

likes
2 years ago

sup skux

likes
2 years ago

You have skype ghee?

likes
2 years ago

got skype g?  

likes
2 years ago

        skype: codymings

likes
2 years ago

thanks for friendship ;]

likes
2 years ago

hey man, thanks for accepting

likes
2 years ago

i always do win 

likes
2 years ago

hahah sole u will never win 

likes
2 years ago

hahaha not big enough loll 

likes
2 years ago

hahah dis guy can self suck aye lol 

likes
2 years ago

nah ill urs instead lool

likes
2 years ago

nah ill suck ur poki lol

likes
2 years ago

skype mee maori.teen

likes
2 years ago

hahah nah u ccan have him

likes
2 years ago

hahah u want sum to lol 

likes
Showing Comments 1 to 32 of 53
Previous     1   2     Next

tangz - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

12 votes

New Zealand
Member for 9 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
205
Subscribers:
8
Viewed Videos:
0
Ratings:
12
Viewed Photos:
847