General Info

obsessive spunkeater


a faggot whore who LOVES married spunk, daddy spunk, fertile jizz, attched bi guys to suckoff. wanna make bukkake porn and have a roomful of men cum in my mouth

Turn Ons


total dedication to sexual pleasure.

Turn Offs


inhibitions

Movies


run lola run

tell no one

bourne movies

 

Hobbies


cumsucking

Books


his dark materials trilogy

the kite runner 

 

About myself

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

spuncguy's Favourite Videos (172) (1 - 4 of 16)  
spuncguy's Favourite Videos (172) (5 - 8 of 16)  
spuncguy's Favourite Videos (172) (9 - 12 of 16)  
spuncguy's Favourite Videos (172) (13 - 16 of 16)  
Fucking my little..
1 months ago
duty
4 years ago
Cum Machine
2 years ago
STR8 RED RETURNS ..
12 months ago
DOM VERBAL TOP   ..
1 year ago
Boy3: Just 4 Days..
11 months ago
Hot slut with dil..
4 months ago
Hooded cockwhore ..
4 months ago
Hotel Group Fuck
8 months ago
Uncut shit talker
4 years ago
CockSlapped Sub S..
9 months ago

7 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



2 years ago

Happy New Years!!!!!
Hope 2012 is just as hard and cum covered as ever for you! Thanks for the ad request. Be sure to leave comments on my videos/profile and subscribe to me (every 50 new subscribers = new video postings)
Thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

likes
4 years ago

thank you very much for addin me 2 you friends. Love it :-)

Hope you like my 10 inches. Please leave a comment...Cool

FREE MONSTERCOCK VIDEO 4 U

http://www.xtube.com/play_re.php?v=jN7q1-G639-&c=myv&page=1

likes
4 years ago

thank you very much for addin me 2 you friends. Love it :-)

Hope you like my 10 inches. Please leave a comment...Cool

FREE MONSTERCOCK VIDEO 4 U

http://www.xtube.com/play_re.php?v=jN7q1-G639-&c=myv&page=1

likes
4 years ago

CHEERS MATE! = PLEASURE HAVING YOU!!!

likes
5 years ago

thx for the friend request. we appreciate it!

 

Cooland btw. we're in NYC

 

greets, Marc and Brad

likes
5 years ago

wats gud  papi Tongue out

likes
6 years ago

i want ur cock x

likes
spuncguy - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

8 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
180
Subscribers:
1
Viewed Videos:
0
Ratings:
8
Viewed Photos:
0
 
 
 

spuncguy's Groups (21) 
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
5 years ago
5 years ago