General Info

My turn on's


.

Turn Ons


Into white boys big time. Pale gingers, gutter punks, rednecks. Dominant men, real men. Don't let me fuck with you, show me what's up. Make me your bitch if you can. I ain't no pussy but I like to be dominated. I know a real man when I meet him, ain't no one got time for some phony fool. On the other side I can make you my bitch once you get my shit up your hole, but that's not what I'm looking for. Btw, just cause I like white dick best don't mean I ain't down for dark meat. I'll suck any hard dick pointing at the ceiling, just prove you got what I want.

About my Partner

skulfux's Photos (4)  (1 - 4 of 4)  
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago

skulfux's Favourite Videos (1000) (1 - 4 of 16)  
skulfux's Favourite Videos (1000) (5 - 8 of 16)  
skulfux's Favourite Videos (1000) (9 - 12 of 16)  
skulfux's Favourite Videos (1000) (13 - 16 of 16)  
Fucking Lekes
5 months ago
BBC Worship
4 weeks ago
22yo Thick Dick w..
1 months ago
Quick verbal cum
3 years ago
Quick Cum
4 years ago
Petite Friend Fuc..
3 months ago
feeding a friend
4 years ago
Fucking a muscle ..
1 months ago
huge frind
3 months ago


165 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: ITALIANHOTTIE418
1 year ago

MAYBE I CAN INTRODUCE MY SEXY BUTT TO YOUR BIG COCK SOMEDAY.  I WOULD ALSO LIKE TO SUCK YOU DRY AND SWALLOW YOUR LOVE JUICE.  LUV YA,  ITALIANHOTTIE418 aka ROBERTINO ALFIO ROMANELLI JR. 

likes
Top Comment #2 by: st3451
4 months ago

I wanna fuck you slow and deep and while slowly and tightly carressing your well-lubed cock and kissing you hard while you cum between us.

likes

All Comments



1 week ago

WOOF!!! ME WANT!!!

likes
2 weeks ago

Nice lickable body, nice suckable cock.

likes
1 month ago

Thanks for friend request, your a fit as fuck

likes
2 months ago

I'll dominate you. I want to tie you down and feed a 10-inch dildo up your ass while I suck you to the edge of jizzing your load until you beg me to let you fire your sperm into my mouth. Then I'll suck you dry, press my naked body on top of yours, rubbing our cocks together, while I snowball your load with you.

likes
3 months ago

thx for the request
let´s share a smoke ;)
got skype?

likes
3 months ago

love yer pics . you sound like fun mmm

likes
3 months ago

wooooof

likes
3 months ago

I want your sperm.

likes
4 months ago

http://www.xtube.com[/b]

likes
4 months ago

hey dude, glad you like my stuff!

likes
4 months ago

BEAUTIFUL man.... Fuckin' hot & sexy profile picture !...
DELICIOUS photo sets !...

likes
4 months ago

I wanna fuck you slow and deep and while slowly and tightly carressing your well-lubed cock and kissing you hard while you cum between us.

likes
4 months ago

omg.. fuck meeeeeeee...

likes
4 months ago

Smoking fuckboy. Just how I like them....
:-)

likes
5 months ago

great pics

likes
5 months ago

Up yours.

likes
5 months ago

5 star dick, bet you would let me drag on your cigarette too. Non menthol? 

likes
5 months ago

hot!!!!

likes
5 months ago

Thanks for the add--great profile pic--love your cock!

likes
5 months ago

Love your Name, and COCK!!!!

likes
5 months ago

Beautiful cock! Would love to slobber on that pole!

likes
5 months ago

thx 4 the request - cool pig, man! :-)

likes
5 months ago

Nice Cock! Sorry I'm not a White Boy or Pale Gringo:~))) Just a HORNY LATINO

likes
5 months ago

man you are so fucking hot i want to suck your cock and balls

likes
6 months ago

I want your sperm.

likes
6 months ago

Pleased to have you as a friend

likes
6 months ago

Thanks for the add!

likes
6 months ago

Hell yes you but fuck beauty boy you are somthing arent you? 
Id love nothing else to bareback fuck you into tommorow!
What a catch you are gonna be for some lucky redneck plow boy!
Thanks fer makin my dik leak an adding me,im gonna keep my eye on you!
                                                              Le'roy Roy Trehern 34974

likes
6 months ago

Hey, thanks for the comments/compliments on my stuff. glad you like and you are hot as hell! We should pop a load out together and put it on here! ;)

likes
7 months ago

thanks for accept.. you make me so horny...

likes
7 months ago

http://www.xtube.com fo the FR and the comment.  I think we think alike.  Would love to see you make a hot video  =o)~

likes
7 months ago

Hot and thanks for the add! Great pics.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 165
Previous     1   2   3   4   5     Next

skulfux - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

287 votes

Member for 6 years
 
Stats
Friends:
906
Subscribers:
79
Viewed Videos:
0
Ratings:
287
Viewed Photos:
13,036
 
 
 

skulfux's Groups (7)
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago