General Info

bear for play and fun times


i"m just a bear growing into my own. now that i"ve hit 44, i"m trying to get used to being called Daddy. yeah i kinda like the ring of that.

Turn Ons


bears, chubs, cubs, those in between too. love oral--giving receiving sharing a cock to suck is all hot good fun. love feeding guys from my tap too, fucking hot asses--smooth or hairy is great but plump is sooo good! i like a lot of things not listed, try me out and i"ll let you know.

Turn Offs


blood, kids, extreme pain, scat (no i don"t want to shit on you....well maybe but then i gotta go!)

oh yeah, filling out fuckin profiles!

Movies


action, bear porn, sci-fi, bear porn, drama, bear porn, you get it...

Hobbies


fucking, sucking, rimming, feeding the bears, twinks, otters and other woodland critters. camping nude is my favorite thing to do followed by camping clothed, lol. grilling,nights home with friends, playing with my dog and spoiling his old ass royally, did i mention bear parties? yeah those too!

Music


yeah i like that too

Books


yeah i have some

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

pitbear67's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
3 years ago

sunday morning quickie 01-13-13
2 years ago
rubbing one out at camp
3 years ago
blowing in2boxers pt1
3 years ago
blowing In2boxers pt2
3 years ago

pitbear67's Favourite Videos (127) (1 - 4 of 16)  
pitbear67's Favourite Videos (127) (5 - 8 of 16)  
pitbear67's Favourite Videos (127) (9 - 12 of 16)  
pitbear67's Favourite Videos (127) (13 - 16 of 16)  
Big Mirror Load
3 weeks ago
Bear and Cub Fuck..
9 months ago
Getting Pounded
4 weeks ago
My 3 Day Load
4 weeks ago
(New!)Cubby Paws ..
4 months ago
Fun with a Big Boy
2 months ago
Boy wanna have so..
1 months ago
Young chub gettin..
5 months ago
Saved Up
1 months ago
Memorial Day slin..
2 months ago
JO again
11 months ago

132 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: pitbear67
2 years ago

I JUST WANT TO THANK EVERYBODY FOR ALL OF THE GREAT COMMENTS AND LOVE SHOWN TO US. THANKS FOR ALL THE FRIEND REQUEST ALSO. I CAN'T ANSWER ALL OF THEM BUT I WANTED TO LET YOU ALL KNOW I APPRECIATE THE LOVE!!

likes

All Comments



2 days ago

like alwaqys: HOT!

likes
1 month ago

Thanks  for the friendship ;)

likes
1 month ago

Great cock bud!

likes
2 months ago

SKYPE ID WOOF1313@GMAIL.COM 

likes
2 months ago

I would love to have you sitting back like that while i was on my knees sucking your beautiful cock!!!!!!!!!

likes
2 months ago

hot vids!

likes
3 months ago

You interested in getting together sometime?

likes
3 months ago

love that big cock and low balls!

likes
3 months ago

Thanks for the favorites! Beyond flattered.

likes
4 months ago

yum

likes
4 months ago

I see that you still enjoy my things after all this time, thank you for the support !

likes
4 months ago

Hot, man.

likes
4 months ago

Thanks for the request sexy

likes
4 months ago

Cheers for the add sexy, great profile !

likes
5 months ago

Thanks for your add and  hello from Arizona

likes
5 months ago

sexy sexy man

likes
6 months ago

Great profile

likes
6 months ago

Thanks for the add daddy

likes
7 months ago

Thanks for the friend add stud.....Dr. Timothy Nathan Shields

likes
7 months ago

Would love to see more vids of your sexy self.

likes
8 months ago

Very hot pics and hot vids! Would love to play with you sometime.

likes
9 months ago

Hi delicious
I'm very happy for see you again
You're amazing...I love it
ALL THE BEST
:)

likes
9 months ago

the profilepic is wonderfull!

likes
10 months ago

Hot! :)

likes
11 months ago

thanks for the add request, man! plz stay in touch...

likes
11 months ago

thanks for the add

likes
11 months ago

only suck?

likes
1 year ago

W  O  O  F  !!!
What delicious you're...

I want you....
I wish that you're always very well
ALL THE BEST

likes
1 year ago

thanks for friendship ;] 

likes
1 year ago

DC here man... looking to get together with you...

likes
1 year ago

Thanks for the favourite - you are a very sexy guy :)

likes
1 year ago

extra hot

likes
Showing Comments 1 to 32 of 132
Previous     1   2   3   4   5     Next

pitbear67 - Male , 47
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

185 votes

Dc, Wash/ Dc Metro
Member for 7 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
940
Subscribers:
108
Viewed Videos:
57,355
Ratings:
185
Viewed Photos:
5,581
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
bellygrowr87
3 months ago