General Info

Unhinged n kinky with a massive tongue


up for most things, 6 piercings in cock, massive tongue, love fruit n bananas are the most versatile. add me on yahoo — piercedcockbi69

Turn Ons


most things just ask

Movies


Horror,comedy

Music


mainly punk, ska, reggae, rock

About myself

About my Partner

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

piercedcockbi69's Photos (14)  (1 - 5 of 14)  
piercedcockbi69's Photos (14)  (6 - 10 of 14)  
piercedcockbi69's Photos (14)  (11 - 14 of 14)  
1 week ago
1 year ago
1 year ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
4 years ago
5 years ago
5 years ago
5 years ago
7 years ago

wanking
6 years ago
dildo fuck
6 years ago

piercedcockbi69's Favourite Videos (1000) (1 - 4 of 16)  
piercedcockbi69's Favourite Videos (1000) (5 - 8 of 16)  
piercedcockbi69's Favourite Videos (1000) (9 - 12 of 16)  
piercedcockbi69's Favourite Videos (1000) (13 - 16 of 16)  
BBKRaw
2 years ago
Raw Fuck Club
1 week ago
creamy cum load
2 weeks ago
Hot breeding sess..
1 months ago
BBKRaw
2 years ago
tn05 RAW black fu..
1 months ago
tn05 RAW black fu..
2 months ago
huge friend 2
5 months ago
dildo birth
2 years ago
Whole Anus enhanc..
2 months ago
Rosebud fuck 2
4 years ago
anal
2 years ago
anal3
2 years ago
2 cocks on 1 sound
5 years ago


70 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: MrGooddick2014
1 week ago

Tthanks for accepting my add request.  i wanna fuck you.

likes
Top Comment #2 by: BlackMistressNaomie
1 month ago

Thx u for the request! Glad u like my pictures & vids! :)

likes

All Comments



1 week ago

Tthanks for accepting my add request.  i wanna fuck you.

likes
1 month ago

Thx u for the request! Glad u like my pictures & vids! :)

likes
8 months ago

http://www.xtube.com you dont have mine lol

likes
1 year ago

thank you for the LUV

likes
1 year ago

thanks for coming to my page and for the add.

likes
1 year ago

hot body, big cock and love your hole!!

likes
1 year ago

Hi, thanks for the request men ;-)

likes
2 years ago

Thanks for the friend request bro

likes
2 years ago

Muah for add boo!

likes
2 years ago

Thanks for the friend request!  Check out our new vid :)

~Naomi

likes
2 years ago

thanks for finding me on yahoo, you are a HOT FUCKER!
We're gonna have some hot cam vids together...

likes
3 years ago

Thanks for the add:)

likes
3 years ago

thx 4 the request

likes
3 years ago

Thanks for the add :)

likes
3 years ago

Hey there and thank you for the friend add :)

likes
3 years ago

hi! thanks for inviting me kissesss!!!!

likes
3 years ago

thanks for the add

likes
3 years ago

Aww Thank you and same here. :)

likes
3 years ago

Haii.. Thanks for the friend request. :) lg Yu

likes
3 years ago

mad love ... did that hurt? 

likes
3 years ago

Thanks for adding me.... Damn hot pix mate.... Have a 8g PA here!

likes
4 years ago

Thanks for friending, adding my vid to your faves and for your hot comment on my profile! Laughing

likes
4 years ago

nice dick! thanks for adding me, man.

likes
4 years ago

Thanks for the add!

- Imani The Misfit, Maryland's First Bisexual Porn Star Rapper 

likes
4 years ago

http://www.xtube.com love on your page !!!!

likes
4 years ago

Thank you for the friend request... Let me know if you want to see anything special

likes
4 years ago

Thank you for the friend request!

likes
4 years ago

cheers for the addy much love

likes
4 years ago

Thank you for the friend request!  I'm lovin' your piercing!!! 

likes
4 years ago

thanks for adding me!

likes
4 years ago

thanks for adding me dude. terriffic cock, nice tats

likes
4 years ago

NICE COCK

likes
Showing Comments 1 to 32 of 70
Previous     1   2   3     Next

piercedcockbi69 - Male , 49
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

25 votes

United Kingdom
Member for 7 years
Sexual orientation: Bi-Curious
 
Stats
Friends:
1926
Subscribers:
10
Viewed Videos:
1,457
Ratings:
25
Viewed Photos:
5,864
 
 
 

piercedcockbi69's Groups (121)
2 weeks ago
2 months ago
2 months ago
2 months ago
4 months ago
4 months ago