General Info

Silence takes too damn much energy... lol


I like what I like whether big, tall, slim, small. If u turn me on I"m game. Dick size doesn"t matter as long as u know how to work that shit and can take some dick too.

Turn Ons


Confidence but not arrogance. Knowing who you are and being true to it.

Turn Offs


Bad breath; b.o.

Movies


Almost everything...

Hobbies


Jacking...multiple times a day

Music


All types...

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

nine4ya1906's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
2 years ago

nine4ya1906's Favourite Videos (1000) (1 - 4 of 16)  
nine4ya1906's Favourite Videos (1000) (5 - 8 of 16)  
nine4ya1906's Favourite Videos (1000) (9 - 12 of 16)  
nine4ya1906's Favourite Videos (1000) (13 - 16 of 16)  
BBC SOLO QUICKE
4 weeks ago
BBC SOLO QUICKE 2
3 weeks ago
Clubstroke
4 months ago
Jerkin in the aft..
1 months ago
Jerk-Off Video No..
4 months ago
Black Bear Jerk #2
3 months ago
Jackin'
4 months ago
number 2
3 months ago
weekly jerk, Thor..
7 months ago
jackin in the bas..
3 months ago
me cumshot 1
8 years ago
J.D. Off Hiatus
3 months ago
long work day str..
4 months ago
big load
3 months ago


111 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: darkdogg1
1 year ago

And Thank you baxk at ya... sexy boi.

likes
Top Comment #2 by: pyramark
1 year ago

Thank you for accepting & showing a brotha some love!

likes

All Comments



1 month ago

Thanks for the comment.

likes
1 month ago

Thanks for the comments bro.

likes
2 months ago

thank you for the friend request

likes
3 months ago

We r both 1906..... lets do the damn thing!!!!!

likes
3 months ago

thanks for the invite. glad u like what u see i no i do

likes
4 months ago

nice profile and pic, bruh. inbox me anytime...

likes
6 months ago

Like my fat cock, man? J/O now!

likes
6 months ago

Thanks for the request!!

likes
7 months ago

Thanks for the invite!

likes
7 months ago

That 9 is beautiful.

likes
8 months ago

Thanks for the add and for making my pics a favorite!

likes
8 months ago

Did I really make you bust Bro?

likes
8 months ago

Hey I want that cock!  Thx for the ad man, check out the rest of my videos and let me know what you think....Tj

likes
8 months ago

Thanks for the friend request ;)

likes
9 months ago

Thanks for the favs and comment bro!  I'll try to get more up for you!

likes
9 months ago

kisses sexy man

likes
9 months ago

Thanks for the add, and the comments!!! hottpics

likes
9 months ago

hot damn thanks for the invite, where you located?  Love to service that big black tool and make me squeal!  HOT

likes
9 months ago

love you

likes
9 months ago

Thanks for friending and faving!!

likes
9 months ago

Hello thanks for the friend add.

likes
10 months ago

thx 4 the request

likes
10 months ago

Thanks for the request and making my video a favorite, much appreciated!!!

likes
11 months ago

lookin good sir ;)

likes
11 months ago

Thanks for the add and adding my video to your favorites!

likes
11 months ago

Thanks for putting some of my vids in your favourite box!

likes
11 months ago

Thanks for the invite bro

likes
1 year ago

Pleasure to add you bro...nice positive profile and what's in your favorite vids...some good jack off vids that not only have a decent enough clarity but are longer than 30 seconds..gotta subscribe to you!  T

likes
1 year ago

you yummy tho

likes
1 year ago

venha me ver,

likes
1 year ago

THanKS for the LUV on my video :-) 

likes
1 year ago

THANKS FOR THE LUV.. BUT WHAT MAKES YOU THINK I'M A FREAK.. LOL.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 111
Previous     1   2   3   4     Next

nine4ya1906 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

103 votes

Member for 8 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
710
Subscribers:
49
Viewed Videos:
0
Ratings:
103
Viewed Photos:
1,246
 
 
 

nine4ya1906's Groups (2) 
1 year ago
1 year ago

RTA logoASACP logo
Manwin Billing Ireland Limited, 1st floor, Riverview House, 21-23 City Quay, Dublin 2, Ireland