General Info

HiHo


I like sex with other men. I am looking for other easy going men to hang out with.

Turn Ons


UNCUT cocks (love to sniff it), passionate kissing, hairy men, big cocks, masculine men, men"s used underwear, pits, face sitting (on me), potbelly on a guy is hot too

Turn Offs


Femnine guys, blood, scat, liars, & cheats

Hobbies


computers, work, gay porn

Music


classical, modern rock

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

natimber40's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
3 years ago
3 years ago

natimber40's Favourite Videos (145) (1 - 4 of 16)  
natimber40's Favourite Videos (145) (5 - 8 of 16)  
natimber40's Favourite Videos (145) (9 - 12 of 16)  
natimber40's Favourite Videos (145) (13 - 16 of 16)  
FUCK YEAH
5 years ago
Puñeta Vaquera
2 years ago
Horny morning
6 years ago
en el baño
2 years ago
MALA MADURO 1
3 years ago


82 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: jo74
2 years ago

damn your sexy i want to take you on that rock lol....

likes
Top Comment #2 by: jimarojfm2
2 years ago

I met a native American just once (well, almost).  We had a Blizzard, every room occupied by linemen from everywhere.  They dropped of laundry in the morning... I had to open his bag and sniff his underwear! I wanted to take 'em with me but... Can you Imagine loosing you job for that?

likes

All Comments



1 year ago

Thanks for the add! Nice to see my cock in your favorites!

likes
1 year ago

Thanks for the friend request ;)

likes
1 year ago

Thanks for accepting my add request!

likes
1 year ago

thanks for the add, love yur low hanging nuts too

likes
1 year ago

I'd love to suck your dick on video.. when you wanna do it?

likes
1 year ago

Thanks for the friendship ~~{:-)-<-<

likes
2 years ago

Thanks for friending me!

likes
2 years ago

HOT :)
thx for the request

likes
2 years ago

Hello from Austin...  :-D

likes
2 years ago

Nice bod.

likes
2 years ago

Thanks for add - sexy fucker!

likes
2 years ago

Thanks for the add ;)

likes
2 years ago

Thanks so much for the add ;)

likes
2 years ago

Your profil pic is Amazing YUM, thanks for adding me stud!

likes
2 years ago

Thanks fot the request:)

likes
2 years ago

thanx for the invitation, welcome ;)

likes
2 years ago

Thanks for the friend request sexy! Nice cock ;)

likes
2 years ago

damn your sexy i want to take you on that rock lol....

likes
2 years ago

hi gorgeous, realy nice pics but the best one that i love, it's the one on your profile you look so hot, thanks a lot for the friend request, my pleassure, big hug and a big kiss!

likes
2 years ago

;)

likes
2 years ago

big hugs from mexico city, otto

likes
2 years ago

hey.. te ves bien bueno.. gracias por añadirme a tus amios...

likes
2 years ago

Hola gracias por tu Solicitud de Amistad, estas muy Rico con ganas de hacer un video Contigo, saludos de Tijuana, B.C. Mexico.

likes
2 years ago

Thanks for the request.

likes
2 years ago

Se te ve buena polla y buen trasero! Encantado de ser tu amigo.

likes
2 years ago

Hi. Thanks for the add, greetings from Cancun, Mexico!!!

likes
2 years ago

Thanks for adding me to your list of fiends, greetings from Mexico.

likes
2 years ago

hi! thnks for the add, cheers!

likes
2 years ago

Thanks for the invite sexy! Upload your videos please! Id love to see u in action! =)

likes
2 years ago

Hot pics! Thanks for the add! :-)

likes
2 years ago

awesome! 8)

likes
2 years ago

hey thanks for request friend, nice pics !!!!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 82
Previous     1   2   3     Next

natimber40 - Male , 47
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

62 votes

Austin, Texas, United States
Member for 7 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
1552
Subscribers:
6
Viewed Videos:
0
Ratings:
62
Viewed Photos:
2,987
 
 
 

natimber40's Groups (66)
2 years ago
2 years ago
2 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago