General Info

Up for a Great Time!!!


My Nickname is Taz...for a reason.ï I get very WILD!!!!ï I"m wild and crazy, up for almost anything. PARTIES!!!!ïLaid back and don"t get too excited over the general shit in life...what"s the point...right?ï st8, but a lilïcurious.ï Love 3somes, totally LOVEïEATING PUSSY!!!!!!ï I can do that for hours and hours.ï My ex & I were going to do couples videos here, but she left me.ï So now looking to have some fun and meet some new friends.ï

On Yahoo, katntaz86, if anyone ever wants to chat at me.ï (IM and E-Mail).

Turn Ons


Pussy, Pussy, and more PUSSY!!ï Gotta say I"m a bit romantic, the eyes have got to be beautiful!!!ï I love a girl I can have fun with...some times slow & tender, other times animalistic.ï LOL!!ï Love a girl who can be kinky.ï My nickname"s Taz for a reason.ï Seriously, the girl has got to have a great smelling & tasting PUSSY!!ï Prefer shaved, but nicely trimmed is ok too.ï Love a great tight ass...you like it up the ass...I"m there for you.ï LOL!!ï And ya gotta know how to and love to suck cock!!ï I"ve been told my cum tastes like pineapple, andïI can keep cumming all night long.ï So if u want a lot of cum, i"ve got what u need.ï LOL!!!

Turn Offs


Rudeness...stupid people and people who think they are better than everyone else.ï Get a clue...ur not!

Movies


Almost All...especially PORN...I"m a guy!

Hobbies


Sk8boarding, swimming, snowboarding, hitting the gym, getting back into weight lifting, running, basketball, football...sports...of couse Porn, FUCKING and EATING PUSSY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ïï LOL!!!

Music


Almost everything & anything.

Books


Love to read!ï Too many to list!

About myself

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

katntaz's Photos (9)  (1 - 5 of 9)  
katntaz's Photos (9)  (6 - 9 of 9)  
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago

katntaz's Favourite Videos (35) (1 - 4 of 16)  
katntaz's Favourite Videos (35) (5 - 8 of 16)  
katntaz's Favourite Videos (35) (9 - 12 of 16)  
katntaz's Favourite Videos (35) (13 - 16 of 16)  
hot couple
4 years ago
GF Blows Me
2 years ago
Blond BJ
3 years ago
handjob
3 years ago
Slam Fucking Her
5 years ago


295 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: tiffminx
2 weeks ago

Hi Sexy, been awhile.  Do you still cum on here?  :)

likes
Top Comment #2 by: lavio1000
1 month ago

I love dick

likes

All Comments



2 weeks ago

Hi Sexy, been awhile.  Do you still cum on here?  :)

likes
1 month ago

I love dick

likes
6 months ago

happy new year! :)

likes
7 months ago

I simply love pineapple <3

likes
1 year ago

-Hot, adoro bere sborra, piscio e leccare piedi, sono una vera cagna ITALIANA ..
hot I  love drink cum, piss and lick feet .. I'm a real ITALIAN bitch.

thanks for following me

likes
1 year ago

thanks for the add bud!!

likes
1 year ago

Hey buddy! Thanks for the request! Keep in touch! :)

likes
1 year ago

Thanks for the friend request. Your dick looks good coming out of those jeans.

likes
1 year ago

thanks for the request man! Damn hot profile! Glad to find another straight guy that likes to cum with other straight bud!

likes
1 year ago

Hey there Taz, ty for the friend invite. Kool pics! Well, if u like someone that gives good bj's & luv's it as well, you've cum to the right boi! ;-)

likes
1 year ago

Thanx for the request Taz ;)

likes
1 year ago

Hey Taz, got your message, will send you back some email tonight...xxx

likes
2 years ago

Thank you for the friend request. xxoo

likes
2 years ago

hey stud, hope u like my vids and pics!

likes
2 years ago

Thanks for the add, katntaz!

likes
2 years ago

hi baby can u see my booty shake video and tell me if u like it please? I WANNA BE THE MOST FAMOUS CAMSLUT ON XTUBE PLEASE HELP ME!!PUT MY VID IN YOUR FAVORITES PLEASE DADDY I REALLY NEEED TO BE A SLUT

likes
2 years ago

Thx for the request!

likes
2 years ago

Thanks for the add handsome x

likes
2 years ago

Will you be my Valentine?

likes
2 years ago

Merry Christmas to you too bud.
:)

likes
2 years ago

merry Christmas! :-)

likes
2 years ago

thx for the add man

likes
2 years ago

Thanks for the add :)

likes
2 years ago

thx for add.. hot pics ^^

likes
2 years ago

thanks for add dude

likes
2 years ago

Thanks for adding me!  Please comment and rank my profile if you like it!

likes
2 years ago

Thanks for the add =)

likes
2 years ago

GRACAIS POR LA PETICION DE AMISTAD MY FRIEND, SALUDOS  OK.

likes
2 years ago

Hey thanks for the add xx

likes
3 years ago

Hey

thank you for the friend request

likes
3 years ago

amazing cumshot! bet that feels awesome shot deep!

likes
3 years ago

cheers for the request!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 295
Previous     1   2   3   4   5     Next

katntaz - Male , 27
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

10906 votes

ND, United States
Member for 6 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
2062
Subscribers:
17
Viewed Videos:
0
Ratings:
10906
Viewed Photos:
33,789
 
 
Blogs
Polls
 
Gifts Received  (7)
 
TallBlondChick
4 years ago
Joy_Fuck
5 years ago
Eloise21
5 years ago
BALONEY_BOLOGNA
5 years ago
tiffminx
5 years ago
TallBlondChick
6 years ago
 

katntaz's Groups (75) 
2 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago
3 years ago