General Info

What's Good Fellas


Living here in the DC metro (VA...Arlington) and just enjoying the vids. Love those thick brothas with fat asses, or slim brothas with nice asses too. Love to watch good butt fucking vids. I am ass man...love to sniff that ass, have you wipe it all over me LOL that's my thing. LOL Love those freaky boys that's there is no judgment when getting it in. love the smell of a sweaty booty hole, the scent of a man's balls after working out LOL just hit me up!

not sure what happened with the few vids I added, but will fig out how to put them back soon. lata fellas!

Turn Ons


good personality
attractive
nice booties
nice dick

Turn Offs


arrogance
bad hygiene
no butt

Hobbies


watching bb/football

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Sexual Interests

Fuck that butt!
2 months ago
Fuck that butt!
2 months ago

jurzeykat's Favourite Videos (1000) (1 - 4 of 16)  
jurzeykat's Favourite Videos (1000) (5 - 8 of 16)  
jurzeykat's Favourite Videos (1000) (9 - 12 of 16)  
jurzeykat's Favourite Videos (1000) (13 - 16 of 16)  
Teaching a Top To..
18 hours ago
Getting fucked by..
2 months ago
Drilled
4 days ago
My first vid
5 days ago
#THE LOFT   THA H..
1 week ago
1
1 months ago
RawJoxxx.com
7 months ago
Juicy Hole -v- Cu..
1 months ago
Here we go....
6 days ago
206
6 days ago
A bottom & and Top
2 weeks ago


113 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: souffeasthoe
6 months ago

something about you turns me on!

likes
Top Comment #2 by: TheFreakyCameraMan
2 months ago

Thanks for the ADD!!

likes

All Comments



4 days ago

thanks for the shout out bruh

likes
1 month ago

Showing you some love. Been a minute!

likes
1 month ago

let me get some dick

likes
2 months ago

I wonder what the scent of your sweaty balls smell like

likes
2 months ago

Thanks for the ADD!!

likes
2 months ago

hey whats good

likes
4 months ago

thanks for showing love

likes
5 months ago

thanks for the e=request

likes
5 months ago

hot profile, neighbor - luv a freaky brotha!

likes
5 months ago

Nigga your the truth

likes
6 months ago

i messaged u sexy

likes
6 months ago

thanks for the request

likes
6 months ago

thx 4 the add sexxcii!!

likes
6 months ago

something about you turns me on!

likes
6 months ago

More vids! Yours are hot!

likes
6 months ago

WHATS GOOD YO 

likes
7 months ago

i want that pipe

likes
7 months ago

Yea I moved back at the end of September.

likes
7 months ago

CHECK OUT MY PAGE IN WOODBRIDGE VA

likes
7 months ago

Thanks for the friend request!!

likes
7 months ago

THANKS SO MUCH FOR THE FRIEND REQUEST!!!!!!!!!!!!

likes
7 months ago

i'm now a subscriber...

likes
7 months ago

Oh yes, you most def gotta get to the A!  :-)

likes
7 months ago

thanks for the follow bro

likes
7 months ago

Like the video selection bro...sup withcha?

likes
7 months ago

Thanx for the request bruh.

likes
7 months ago

Hey, thanks for sending a Friend Request man!  Hope that means you like my vids lol  -- hey stay in touch! More hot shit on the way!!!

likes
7 months ago

Thanks for the invite :)

likes
7 months ago

daddy?

likes
7 months ago

im in greensboro 

likes
7 months ago

im coolin man.. whats good with you

likes
Showing Comments 1 to 32 of 113
Previous     1   2   3   4     Next

jurzeykat - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

87 votes

Arlington, Virginia
Member for 7 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
856
Subscribers:
69
Viewed Videos:
13,123
Ratings:
87
Viewed Photos:
0
 
Mini Feeds
 
 
Gifts Received  (2)
 
Anonymous
2 years ago
Anonymous
2 years ago
 

jurzeykat's Groups (5)
8 months ago
9 months ago
3 years ago
4 years ago
4 years ago