General Info

horny stud


hello boys and girls... just looking for some cool people to connect with, hit me up and lets have a good time ;)



Snapchat — jimihoffa

Turn Ons


blacks, thugs, twinks, kink, groups, hot sexy thin girls hehe

Turn Offs


fat, out of shape, old men,

About myself

About my Partner

Sexual Interests

cumshot !
3 years ago

jimi31's Favourite Videos (56) (1 - 4 of 16)  
jimi31's Favourite Videos (56) (5 - 8 of 16)  
jimi31's Favourite Videos (56) (9 - 12 of 16)  
jimi31's Favourite Videos (56) (13 - 16 of 16)  
sexy
4 years ago
Mr Flight Attenda..
3 months ago
threesome fuckerm..
7 months ago
fucksession with ..
4 months ago
RawJoxxx.com
5 months ago
Hotel Group Fuck
10 months ago
2 Black one bitch
2 years ago
Barebacked by Hun..
9 months ago
GUY FROM THE CATF..
9 months ago
Sex2
1 year ago


170 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: big77boi
2 years ago

FUCK YEAH DUDE...
u r really sum FUCKIN' HOT HORNY STUD...DAMN SEXXXY FELLA!
would suck u off any - fuckin' - time man! just gimme ur MASSIVE LOAD...
thx 4 the add dude!

likes
Top Comment #2 by: bjpwonderboy
2 years ago

dude, I had a FANTASTIC day yesterday. Went to Golden Gate Park with friends, then went to the beach with some other friends. Was fuckin awesome!

likes

All Comments



1 month ago

Hey Sexy ;-) Thanks for the friend invitation frome you ;-) You are very handsome ;-)

likes
4 months ago

thx for the request paa

likes
7 months ago

Nice profile man.

likes
9 months ago

Thank for you add me friend. I honor be you friend :)

likes
9 months ago

hot stuff x

likes
10 months ago

;)  How are you?

likes
11 months ago

wow,,,very hot boy

likes
11 months ago

Such a hot man and a hot profile!

likes
1 year ago

thanks for the add sexy :)

likes
1 year ago

Thanks for your comment  ;)

likes
1 year ago

hawt

likes
1 year ago

thanks for the add sexy

likes
1 year ago

thx sexy :P

likes
1 year ago

aloha

likes
1 year ago

Thanks for the add!

likes
1 year ago

BUEN VIDEO!

likes
1 year ago

Thanx for addin me man! Love your stuff! :-9

likes
1 year ago

you are a sexy sexy man. My type

likes
1 year ago

HOT pix or vid.  Hope you add more so I can see more of you. If not, come to ATL and I will make sure you have a vid or two that you would love.  Thanx for the add.  There are more of my vids to look at.  Remember to comment.

likes
1 year ago

GREAT PICS & VID PA .. 
THANKS FOR BEING SO seXc .. 
:- )

likes
1 year ago

Sexy profile pic

likes
1 year ago

HELLO FROM YALE UNIVERSITY

likes
1 year ago

HELLO HANDSOME, HOT, & SEXY GUY.  PEACE BRO, JAMES MILANO

likes
1 year ago

sooo sexy

likes
1 year ago

GREAT CHANNEL

likes
1 year ago

Hey man, thanks for the add. If ur ever in North Bergen County, NJ let me know ;)

likes
1 year ago

tHAnks fOr Adding me uP..

hAve a Sexy dAy

likes
1 year ago

thanks for the add

likes
1 year ago

hey stud..thanks for the request..you're pretty cute man..nice cock..

likes
1 year ago

hot guy

likes
1 year ago

sexy

likes
1 year ago

Hey DUDE!!  Damn you are HOTTT!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 170
Previous     1   2   3   4   5     Next

jimi31 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

155 votes

Member for 8 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
1298
Subscribers:
32
Viewed Videos:
2,925
Ratings:
155
Viewed Photos:
8,087
 
 
 

jimi31's Groups (3) 
2 years ago
3 years ago
3 years ago