General Info

I love Sexy Bitches


new to this, in all aspects. inbox me for more details

Turn Ons


Phatt ASSes i love a nice round phatty. the more femanine the better, but a phat ass is a phat ass ;)

Turn Offs


nasty shit

About myself

About my Partner

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

jaberwakie127's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
7 months ago
7 months ago

jaberwakie127's Favourite Videos (648) (1 - 4 of 16)  
jaberwakie127's Favourite Videos (648) (5 - 8 of 16)  
jaberwakie127's Favourite Videos (648) (9 - 12 of 16)  
jaberwakie127's Favourite Videos (648) (13 - 16 of 16)  
A FREAKY ASS NIGHT
9 months ago
Fucking 2
1 months ago
A Fan's Curiosity..
8 months ago
nice ass
2 years ago
FUCKING
2 weeks ago
Last Make Up
1 week ago
On Break pt. 1
3 weeks ago
Doin it Doggy
6 days ago
getting my ass fu..
8 months ago


66 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: pretty_ts_bttm
2 years ago

leaving luv

likes

All Comments



5 days ago

Thanks for the request NYC get at ya dude.

likes
1 week ago

Thanx 4 adding one of my vids as your fav...get at me if you wanna fuck

likes
1 week ago

wassup

likes
1 month ago

Thanks for the friend request!

likes
1 month ago

Thanx 4 th add

likes
2 months ago

Damn! That's a real man's cock. I wish my cock was that remote control so you could compare how tiny and pathetic it is is to your piece of man meat.

likes
2 months ago

i want some

likes
2 months ago

sup..hit me

likes
2 months ago

thanks for the invite mate

likes
3 months ago

sup

likes
3 months ago

What up..check ya inbox

likes
3 months ago

Thanx for the invite :)

likes
3 months ago

Great profile! Thanks for the add!

likes
3 months ago

add me on skype plz imad.kamal68 YOU r so hot

likes
3 months ago

:)

likes
4 months ago

get at me

likes
4 months ago

Thx for the invite man.

likes
4 months ago

tks for request!

likes
4 months ago

Damn!  I just love your beautiful big black dick!  It's just perfect!  The hair is nice, too!

likes
5 months ago

Grew up there and come there annually...

likes
6 months ago

Thank You for the invite Man. Your shit looks dangerous for sure. mmmmmmmm

likes
6 months ago

thanks for the add pa

likes
6 months ago

thanx 4 the invite!! ;)

likes
6 months ago

thx 4 the add sexxcii!!

likes
11 months ago

Yo what up sexy lady?  Thanks or the add, peace!

likes
1 year ago

if you like round butt, tell me what you think of my last vid...It will be very helpful to have you comments

likes
1 year ago

thank you for the friend request you have a wonderful booty !

likes
1 year ago

looking sexy sweetie

likes
1 year ago

Thanx for the add sexy! 

likes
2 years ago

Showin <3 whats gud!

likes
2 years ago

THICK

likes
2 years ago

wats good with ya boo? just coming thru showing u sum good GA boi loving!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 66
Previous     1   2   3     Next

jaberwakie127 - Male , 27
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

44 votes

Nyc, New York
Member for 8 years
Sexual orientation: Bi-Curious
 
Stats
Friends:
1269
Subscribers:
27
Viewed Videos:
0
Ratings:
44
Viewed Photos:
13,421
 
 
Blogs
 

jaberwakie127's Groups (27) 
1 week ago
4 weeks ago
4 weeks ago
1 months ago
5 months ago
5 months ago