General Info

Lonely and bored.


Yeah I'm a strange kind of guy.  Love this site and will make any video you request.  IM me: ask for my name on yahoo, aim, etc.

About myself

Physical Profile

Sexual Interests

idiocy25's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
7 years ago
7 years ago

Cumming Hard
7 years ago

idiocy25's Favourite Videos (5) (1 - 4 of 5)  
idiocy25's Favourite Videos (5) (5 - 5 of 5)  
OK, this is HOT
5 years ago
geyser loads
6 years ago
Huge Cumshot
6 years ago
Cumming Hard
7 years ago

16 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



3 years ago

hi. thanks for the add. nice stuff dude. check out my newly updated profile and uploaded pics and hot new video. hope you like them. hit me up. cheers!

likes
3 years ago

hi. thanks for the add. nice stuff dude. check out my newly updated profile and uploaded pics and hot new video. hope you like them. hit me up. cheers!

likes
5 years ago

oh my, that is all that can be said about a giant like that!

likes
5 years ago

denizege1980 (it is yahoo)
deryaege1981 (it is hotmail)
add me on messenger. i wanna see your cock. do you wanna see mine.
i wait you, come on. i have my cam and i am nude. ok?

likes
5 years ago

MAN, YOU HORSE dick is beautiful! My ass need this!

likes
6 years ago

lets cam m2dband @yahoo.com

 

likes
6 years ago

thats some serious meat you there man, nice one!

likes
6 years ago

I rated you as well  put me on your favs.........

likes
6 years ago

thx for the comment.....  i would love to watch you blow a load...................mmmmmmmmmmmmmmm

likes
6 years ago

I love that big cock of yours.  Your video and pics are hot as hell.  Check out my profile..

likes
6 years ago

hey u miss me ?nice video

likes
6 years ago

i love ur cock,can i ride it

likes
6 years ago

Nice cock man, sfe

likes
7 years ago

thanxs for the comment...and yes I will !

btw your cock, yummy Kiss

likes
7 years ago

lovely cock x

likes
7 years ago

thanks for the comment ^_^

likes
idiocy25 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

22 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
123
Subscribers:
7
Viewed Videos:
5,639
Ratings:
22
Viewed Photos:
6,029