General Info

quiet FREAK!


I"m quiet and FREAKY. I like a lot of freaky shit!!! I love sucking & getting sucked on!!! Oh yeah, I LOVE to eat A$$!!! Did I mention I LOVE to EAT ASS?!?!?!?!

Turn Ons


PLUMP butts, underwear (boxer briefs, bikinis, jock straps *boxers are only sexy if the dude got a BIG STIFF dick*), of course BIG DICK black boys!!!

Turn Offs


Fem boys and UGLY drag queens!!!

Music


R & B, Rap, Oldies too!

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

Sexual Accessories

ed_hardick's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
1 year ago

NASTY SQUIRT!!!
1 year ago
Bout 2 nut!!!! Fuck!!!!
2 years ago
I'M CUMMING Spiderman!!!!
2 years ago
he got what he deserved! + CUMSHOT!!!!
2 years ago
CUMMING!!! vid 2
2 years ago
wanna c nut? vid 1
2 years ago

ed_hardick's Favourite Videos (223) (1 - 4 of 16)  
ed_hardick's Favourite Videos (223) (5 - 8 of 16)  
ed_hardick's Favourite Videos (223) (9 - 12 of 16)  
ed_hardick's Favourite Videos (223) (13 - 16 of 16)  
nut In my mouth
4 months ago
David's quick nut
4 months ago
SUPERSOAKER
4 months ago
FOUR at a time - ..
5 months ago
On  My Knees  To ..
12 months ago
cumpilation
2 years ago
Me and My Slut
3 years ago
Little dude Big D..
9 months ago
Jerk 3.0?
11 months ago
2nd Video - Strok..
11 months ago
Cum with Face
1 year ago
nice big one
3 years ago
good head pt 2
5 years ago

16 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: hotwade47
1 year ago

Your vids made my mouth water and my cock drool.

likes
Top Comment #2 by: all4yrbigassdick
2 years ago

Nice equipment there! I like it!:)

likes

All Comments



2 weeks ago

  My  Skype:  codymings

likes
7 months ago

Nice profile man!

likes
1 year ago

Great vids, bruh!

likes
1 year ago

Your vids made my mouth water and my cock drool.

likes
1 year ago

sup

likes
1 year ago

sexy page dude!

likes
1 year ago

Thx for the add

likes
1 year ago

YO SUP U IN PHILLY ?

likes
1 year ago

love ur vids my dude

likes
1 year ago

ur nasty... i like

likes
1 year ago

thanks for the add :) very HOT ;)

likes
1 year ago

thanx for the add  hot pic

likes
1 year ago

thx 4 the add sexcii! but do u love 2 eat ass? lol

likes
1 year ago

sexy dick u got there man

likes
2 years ago

skype nickboy953
oovoo nickboy953

likes
2 years ago

Nice equipment there! I like it!:)

likes
ed_hardick - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

23 votes

Member for 4 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
234
Subscribers:
17
Viewed Videos:
10,114
Ratings:
23
Viewed Photos:
65