53 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



1 year ago

HEY BEAUTIFUL!!!!!!

likes
4 years ago

Damn i swear u had vids....i sho miss seein those big beautiful ass titties.....

likes
4 years ago

wat up babes i jus wanna kno if u can suck a dick,if so u da whole package

likes
4 years ago

whats up baby when u coming to bham. im still waitin on that sexy ass body of urs

likes
4 years ago

your so hot

likes
4 years ago

We should get togehter

likes
4 years ago

your soo sexxxy i love your stuff

likes
4 years ago

Damn I wanna play wit dem titties tonight.....Im from Tx...u from Tx.....hmmmmm

likes
4 years ago

dam baby shake that sexy body clap clap oooh weeee so hot you are

likes
4 years ago

Let me spread those sweet brown pussy lips apart...and lick your clit and pink....

likes
4 years ago

UR WELCOME, WE SHOULD DO A VIDEO 2GTHER SOMETIME SOON... HIT ME UP WEN U GET THIS SEXY

likes
4 years ago

what i wouldnt do to have that big beautiful ass in my face

likes
4 years ago

I uploaded a vid just for you! I hope you enjoy.

likes
4 years ago

Thank you for having accepted me in your xtube, I thought you super attractiveKiss

likes
4 years ago

thanks for the add sexy,loved your videos,wish i could taste

likes
4 years ago

i need all that Lady Godiva!

likes
4 years ago

Love that sexy chocolate body!  Check my vids out and drop me a comment sometime :p

likes
4 years ago

hey sexy wats up hit me back so we can work sumthing out cuz i lyk wat im looking at

likes
4 years ago

superbe

likes
4 years ago

where are you? other than my dreams?

likes
4 years ago

You are my Fantasy Woman, I Dream about suckin your fabulous titties, eatin your hot pussy and fuckin you deep and hard! I wanna lick your sexy body all over! Yumm!

likes
4 years ago

I am in Charlotte N.C. If you want to touch me try nivlac7@bigstring.com

likes
4 years ago

You are one sexy ass woman. Thanks for the add beautiful.

likes
4 years ago

let me do u a favor n hit dat pussy rite 4 u

likes
4 years ago

thx for add.get cum from my video

likes
4 years ago

Thanks for accepting my request hun...add me on yahoo or msn as well if you like, and perhaps we can have some fun on there Cool -

dalle5_swe@yahoo.com on both

Kissssssssss from Sweden

likes
4 years ago

u gotta I.M baby? let me know so we can get aquainted

likes
4 years ago

how soon . well hit me up on the ibox so we can plan something

likes
4 years ago

how soon. hit me on the inbox so i can get your number

likes
4 years ago

Thank you so much for the friendship Sexy Lady! I just love watching your vids+Pics

likes
4 years ago

Thanks for friending me. Love your pics & vids.

likes
4 years ago

Foot in mouthThanks for letting me be a friend. You are one Hot Lady! Love your pics and vids.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 53
Previous     1   2     Next

ebonieicandie - Female
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

45 votes

TX
Member for 5 years
 
Stats
Friends:
369
Subscribers:
62
Viewed Videos:
53,695
Ratings:
45
Viewed Photos:
5,575
 
 
 

ebonieicandie's Groups (6)
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago
4 years ago