General Info

HOT AZZ 4 YOU TO HANDLE


A4A=CAKESFORU



BGC=CAKESFORU

Turn Ons


FREAKS,BIG DICKS,PHAT AZZES,

Turn Offs


LIARS,BAD HYGIENE,

Movies


PORN

Hobbies


READING,WORKING OUT,FREAKING,SHOPPING

Music


R&B,RAP,JAZZ,NEO-SOUL

Books


ALL TYPES

About myself

About my Partner

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

dj8077's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
7 years ago

raw
1 year ago

dj8077's Favourite Videos (81) (1 - 4 of 16)  
dj8077's Favourite Videos (81) (5 - 8 of 16)  
dj8077's Favourite Videos (81) (9 - 12 of 16)  
dj8077's Favourite Videos (81) (13 - 16 of 16)  
getting it in
2 weeks ago
Fuckin A Creamy B..
1 months ago
sloppy seconds sp..
4 months ago
Makin Me Creme
2 months ago
Making My Ass Talk!
2 months ago
He wanted more lol
4 years ago
The Right Stroke ..
3 months ago
Freaky 4-SOME
1 year ago
Deep In That Musc..
3 months ago
Xmas Fuck
2 years ago
Climbing Mt. Thic..
8 months ago
Milking that hole
3 months ago
3some Breeding Sl..
8 months ago
Climbing and slid..
4 months ago
Wettest Ass I Eve..
4 months ago


55 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: TheFreakNMe
1 year ago

Thnx for the add request bro!  Keep it sexy!

likes
Top Comment #2 by: TheFreakyCameraMan
1 week ago

Thanks for the ADD.

likes

All Comments



1 week ago

Thanks for the ADD.

likes
4 months ago

thx 4 the invite sexxcii!!

likes
4 months ago

thanxxx

likes
8 months ago

Hey thanks for the add. :)

likes
9 months ago

Thanks for the request, bruh! Glad to accept!

likes
9 months ago

Thanks for the add man... I'm loving that phat chocolate ass

Obie

likes
11 months ago

Thanks for the invite

likes
11 months ago

thanks for the request sexy

likes
1 year ago

 I got ice cream for that cake. Thanks for adding me.

likes
1 year ago

sexy chocolate cakes bruh thanks for the request

likes
1 year ago

Thanks for the add bro ;)

likes
1 year ago

Thnx for the add request bro!  Keep it sexy!

likes
1 year ago

thanks 4 the request!!! ;)

likes
1 year ago

thnxs 4 the request pa ...get at me

likes
1 year ago

hey thanx for requsting:)

likes
1 year ago

thanks for the add 

likes
1 year ago

Thanks for the request sir! ;-)

likes
1 year ago

Thanks for the friend add and hope you liked my pics and videos...

likes
2 years ago

thx for the add request

likes
2 years ago

Thanks for the add sexy!

likes
2 years ago

Hi man i love the pic if Brian Pumper getting fucked he is so fine but i must say his porn is soooooo boreing but he is soooo fine and i love his feet and ass

likes
2 years ago

Thanks for the friend request. I will gladly add that pretty ass of yours to my profile.

likes
2 years ago

appreciate da request . nice cakez

likes
2 years ago

hmmm nice boay

likes
2 years ago

Thanks for the request!

likes
2 years ago

Thanks for the add sexy. What's good?

likes
2 years ago

thanks 4 the luv bruh! chack out my ass vids anytime

likes
2 years ago

Thx 4 the invite!!

likes
3 years ago

Thanks for the add dudeKiss

likes
3 years ago

Your pics are hot! 

likes
3 years ago

PRECIATE DA LUV BRUH

likes
3 years ago

Sup my man?

 It's nice to have you as a friend.

Thanks for the request,

You know where you can find me.

likes
Showing Comments 1 to 32 of 55
Previous     1   2     Next

dj8077 - Male , 32
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

40 votes

ATLANTA, GEORGIA, United States
Member for 7 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
1260
Subscribers:
7
Viewed Videos:
600
Ratings:
40
Viewed Photos:
2,846
 
 
 

dj8077's Groups (14) 
3 months ago
3 months ago
7 months ago
7 months ago
2 years ago
3 years ago