General Info

Turn Ons


big phat juicy asses on a woman, shemale or fem boi/effeminate guy. i"m straight for the most part but very interested in fucking a TS or fem with a phat ass. I"m a top, so not into being a bottom whatsoever. would love to fuck some bbw females as well. just love thickness. phat ass women, phat ass trannies, phat ass bbws, phat ass men (bottoms and fems).

also love seeing a boi pussy/ass stretched out by a fat cock as well as the top breeding that ass. gotta love that raw bareback shit. a femme in lingerie, especially panties, makes me so damn horny as well. but nothing beats a female, greatest thing on this planet. females, sexy ts and sissy, pussybois, get at me. love to hear bitches refer to their asses as pussies cuz it damn sure feels like one when it's wet and tight

PS: i try to get back to those who holla at me asap but sometimes i gotta go lengthy periods of not being very active messaging because of work or my old lady so if you send me a message & i take awhile to respond, it ain't you, it's me

Turn Offs


skinny women with no tits or ass. tops and men who are masculine.

Movies


pussy and bootyholes getting fucked with pencil dicks or stuffed with fat cocks

About my Partner

Sexual Interests

dculo's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
2 years ago

Jerking Tribute [Fayna Vergara]
2 years ago
Jerking & Cumshot Tribute [Roxetta]
2 years ago
Jerking & Exploding Cumshot Tribute [Brianna Love]
2 years ago
Jerking & Cumshot Tribute [Ms. Cleo]
2 years ago
Jerking & Cumshot Tribute [Kelly Divine]
2 years ago
Jerking Off
2 years ago
Jerking Tribute [Rachel Starr] Pt. 2
2 years ago
D.A.J. Jerking his relatively thin cock/skinny dick
2 years ago
Jerking Tribute [Rachel Starr] Pt. 1
2 years ago
Omnipresent Average Black Cock (ABC) stroking
2 years ago

dculo's Favourite Videos (892) (1 - 4 of 16)  
dculo's Favourite Videos (892) (5 - 8 of 16)  
dculo's Favourite Videos (892) (9 - 12 of 16)  
dculo's Favourite Videos (892) (13 - 16 of 16)  

84 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: ILuvBlak
6 months ago

Thanks for the request! Great profile!

likes
Top Comment #2 by: theflufferXtra
7 months ago

​tks 4 add!:)

likes

All Comments



1 month ago

Thank ya very much and appreciate the friend request. Hope ya enjoy all my vids and pics! I'll be uploading new material soon.
Check out my profile for more! 

likes
1 month ago

My nig, I'm far from fem, but trust me when I tell you that you'd love to fuck the living day lights out of me! That dick of yours is tha bomb! I'd treat it like it were 24 karat gold!!

likes
1 month ago

i love ur big dick bbe   i wnt be his bitch

likes
2 months ago

Thanks for the friends add sexy ;)
 

likes
3 months ago

omg dear master ur cock is so gorgeous and i wanna worship it. may u suck ur cock? may i be ur bitch? may i be ur slutty slave? i love ur dick master

likes
4 months ago

  my skype:  codymings

likes
4 months ago

let me sit on that big black cock and give it a wild, hot, wet ride until i feel your hot black juices flowing out of my white sissy ass cunt

likes
4 months ago

Wadup. Thanx 4 the request. Nice dick!

likes
4 months ago

Thanks for the request....tite profile!

likes
5 months ago

thanks for your friendship

likes
5 months ago

Thank you for the friend invitation.  

likes
5 months ago

Kisses ;) ..

likes
5 months ago

Thanks for the add, SEXY !!!

likes
6 months ago

thanx 4 adding one of my photo abums to your favorites? 

likes
6 months ago

Thanx 4 the add request.. nice pix u have 

likes
6 months ago

Thank you Sexy:-)

likes
6 months ago

thanks for the add

likes
6 months ago

Thanks for the request! Great profile!

likes
6 months ago

thanks for adding me

likes
6 months ago

Thanks for add ;)

likes
7 months ago

​tks 4 add!:)

likes
7 months ago

Thanks for the request I don't add friends.

:P

likes
7 months ago

Nice dick!  Thanks for the request! ☺

likes
8 months ago

Hot dick! You should breed me nice and deep. Check my new video and add it to your favorites if you liked it.

likes
8 months ago

Thanx 4 the add

likes
8 months ago

Thanx for the invite :)

likes
8 months ago

thanks for the invite
damn you have a nice looking dick
bet it would feel great in my tight ass

likes
8 months ago

Add new videos ok

likes
9 months ago

:)

likes
9 months ago

Thanks for the add

likes
9 months ago

Hey mate, thanks for the add... Awesome profile, Wayne

likes
9 months ago

i want to feel that bigdick digging my gut out

likes
Showing Comments 1 to 32 of 84
Previous     1   2   3     Next

dculo - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

68 votes

Dade County, Florida, United States
Member for 2 years
Sexual orientation: Bi-Curious
 
Stats
Friends:
1557
Subscribers:
32
Viewed Videos:
11,069
Ratings:
68
Viewed Photos:
333
 
 
 

dculo's Groups (75)
1 months ago
1 months ago
3 months ago
3 months ago
3 months ago
3 months ago