General Info

Sexy Party Boi from Florida


Im out on my own like any other typical 25 year old
lol

and I"m always up for some fun, I love to party and i really love hott guys

Ill be real with u and u do the same.

Down to earth and a really awesome person,

Funny, Sexy, Outgoing, adventureous,crazy, playful,
Loyal, quiet at times,

But most importantly:
I"m Intelligent. I"m no fool and i have my shit together, (for the most part)lol

If youlike hit me up, I"m always on:
Skype: Krusnik871
OovoO:Krusnik871
A4A:Krusnik
BGC: Dark_knight_19
Dudesnude: dudesnude.com/members/857220/

Turn Ons


Hmm...
-Big Dicks, Uncut, and Pretty Dicks
-Jocks/Emo/Nerdy/Fit/cologe/boy next door type of guys
-Loads of cum ( i really love it, especially all over me)
-Parting with a group of hott guys
-Piss play, Oral, Breeding, Kissing, etc
-I love cams, and I love making vids with hott guys lol

Turn Offs


hairy fat guys, and extremely old guys,
-stupidity
-bad hygiene
-attitude
-overly feminine

Movies


My favorite movie is Queen Of the damn, but i generally love Horror/Thriller/Gore/Suspense/Supernatural movies the darker, gorier, and the more twisted the better!

Hobbies


Party, Work, beach, hang with friends, Study, read, watching tons of Anime of all kinds, or whatever fun

Music


I love all types of music my favorite band is System of a Down. I love Rock & Rnb,and then some rap, country, pop, soul, and oldies

Books


Any thing from Anne rice, i love vampire books, Manga

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

darkyaoiprince666's Photos (6)  (1 - 5 of 6)  
darkyaoiprince666's Photos (6)  (6 - 6 of 6)  
11 months ago
11 months ago
4 years ago
6 years ago
6 years ago
7 years ago

A little Oral with that Hand job
9 months ago
Me fucking a friend from ATL
9 months ago
Party Fuck
10 months ago
Jerkin for a sexy friend
3 years ago
Finalle
3 years ago
Jerk off For Studentboycz
3 years ago
Sexy Party Jerk off
3 years ago
The Morning After Jerk
4 years ago
Randomness!!
4 years ago
My first vid
6 years ago

darkyaoiprince666's Favourite Videos (75) (1 - 4 of 16)  
darkyaoiprince666's Favourite Videos (75) (5 - 8 of 16)  
darkyaoiprince666's Favourite Videos (75) (9 - 12 of 16)  
darkyaoiprince666's Favourite Videos (75) (13 - 16 of 16)  
greek village - f..
8 months ago
2 wanks 2 cumshots
3 years ago
Bareback 2
3 years ago
Cock and Cum
3 years ago
Chris Sucks Vince
3 years ago
Boynapped
2 years ago
a five day load
3 years ago
A stroke and a cum
3 years ago
my cock
3 years ago
4 vergones
4 years ago
Matthew
4 years ago


42 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



5 months ago

Skype ooVoo? shadowangel20

likes
9 months ago

thx 4 the add sexxcii!!

likes
9 months ago

hmu im in the area

likes
9 months ago

hey sexy thx for friend , love ur big cock !!!!

likes
9 months ago

you better had added me.. have me come to Florida lol

likes
1 year ago

hoT!!!

likes
2 years ago

ON A HIGH OF METH NOW!

MSN Live Chem Sessions:bareback2540@hotmail.com

likes
2 years ago

hey sexy

likes
3 years ago

Thanks for the add SEXY! Keep in touch! Lewis Cool

likes
3 years ago

i jax also love to slurp on that cock

likes
3 years ago

Thanks for the friend request!I really appreciate it Laughing

likes
3 years ago

dam hot - up for it anytime

likes
3 years ago

Thanks for the add request !!!!

Tongue out

likes
3 years ago

Thanks for adding me

******
http://xsmx69.blogspot.com/

likes
3 years ago

Thanks for the friendship!

likes
3 years ago

Ya me too stud! Nice profile pic. Surprised

likes
3 years ago

thanks sexy!

likes
3 years ago

hey stud thank you for the add, what a very hot profile love it. Please rate my  profile and comment on my pics and vides x .

likes
3 years ago

thanks for req. fantastic...your dick

likes
3 years ago

HOT!  Thanks for the add!

likes
3 years ago

Thnx 4 the add Sexxxi

likes
3 years ago

thanks for the friendrequest boy!you re hot!!!

likes
3 years ago

Oh, thanks for accepting :D

likes
3 years ago

Hey cheers 4 the req M8 Cool Love UR BIG black cock Mmm Tongue out

likes
3 years ago

Thanks for the friend request.

likes
3 years ago

Thanks for the add stud and hope you enjoy all of my vids!

likes
3 years ago

hey! thanks for adding me... hope you like my videos and pics!


likes
3 years ago

Thanx for the add!!!!!!!

likes
3 years ago

thx shawty

likes
3 years ago

Thx man!

likes
3 years ago

hello! thanks for request ! kiss from France! brice and justin

likes
3 years ago

Hot. Thanks for the add. Smile

likes
Showing Comments 1 to 32 of 42
Previous     1   2     Next

darkyaoiprince666 - Male , 27
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

93 votes

WEST PALM BEACH, Florida, United States
Member for 7 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
723
Subscribers:
48
Viewed Videos:
37,915
Ratings:
93
Viewed Photos:
6,557
 
 
 

darkyaoiprince666's Groups (4) 
11 months ago
11 months ago
3 years ago
5 years ago