General Info

SOMETHING ABOUT ME!


I Love 2 Fuck tight spaces .I Luv luv women all races

i am a lustful kinda guy relationships right now for me is a waste of time cause you can never give a woman everything she wants i am not gay but i will talk to any one who is full of vice.I like to talk vice i can do it whole day an i just luv gettin my dick sucked i almost like it more than fucking hmmm right now i could do with a wet head any one wanna suck it message me now !!!!!!

ï

Oh yea my BIG DICK is 9 1/2 inches !!!!

Turn Ons


Ah PHATWetttttt Pussy !!!!!!!!I Luv to see women play with themselves hmmm !I Luv to see women eat pussy nothing turns me on ïmore than that !!!!!!!!I luv to eat pussy an lick ass crack hmmm i am a very nasty guy !!!I luv to get my cock sucked I love to see beautiful ppl fuck I love to hear moans and watch alot of porn an jack off vids I would love for someone to deepthroat and loose my long ass dick down their throat i am yet to meet someone who can do it messageï me if you feel you can do it .

Turn Offs


fat pplsmelly ppl over hairy pplif u have a flat ass make sure yuh tits huge uglyï ppl BITCHES !!!!!!!!!!

Movies


BLACK PORNï

Hobbies


MAKIN PORN MOVIES!!! stay tuned i will be postin up some shit as soon as i deal with some issues here ok.

Music


Hip HopïRap a lil RockTechnoRaveïï

Books


PLAYBOY!all ïporn ïmags ï

About myself

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

darkknightxxx69's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
2 years ago
2 years ago

darkknightxxx69's Favourite Videos (315) (1 - 4 of 16)  
darkknightxxx69's Favourite Videos (315) (5 - 8 of 16)  
darkknightxxx69's Favourite Videos (315) (9 - 12 of 16)  
darkknightxxx69's Favourite Videos (315) (13 - 16 of 16)  
suckin up 12
2 years ago
Hotel BJ
7 years ago
THROAT
5 years ago
Ebony cum shot
3 months ago
spanish pussy
3 years ago
Quick one
2 years ago
Black - Cumshot -..
8 months ago
Jerkoff - Cumpila..
8 months ago
18yearsold
5 years ago
A Walk in The Park
2 years ago
Millian Blu Squirt
5 years ago


99 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: BTPproductions
8 months ago

Thanks for the comment bruh and thanks for favoriting my vid

likes
Top Comment #2 by: nj2k5nj
1 year ago

Thx for the add

likes

All Comments



5 hours ago

FUCK MY MANPUSSY LIKE A WHORE's CUNT

likes
3 weeks ago

damn tht dickk look good

likes
1 month ago

Beautiful dick! come thru and check my vids out!

likes
1 month ago

Thanks for the friend request.  I wish I could get some of that BBC. 

likes
1 month ago

I want your big dick!

likes
1 month ago

thanks for the request. love the pics homie

likes
2 months ago

Thanks for the request
@badboyzvideo

likes
2 months ago

my skype: codymings
my skype: codymings
my skype: codymings
my skype: codymings
my skype:  codymings
my skype: codymings
my  skype: codymings

likes
3 months ago

thanks for the request. hot pics

likes
3 months ago

  my  skype: codymings

likes
3 months ago

Papi I don't add friends, but thanks for the request.

​Camila :)

likes
4 months ago

thx 4 the request

likes
4 months ago

nice cock. thanks for adding me.

likes
5 months ago

Thanks for the add fam

likes
7 months ago

Thanks for the request bruh

likes
7 months ago

Waw. I wish you were my neighbour. I would take good care of that and exactly the way you want: deep in.

likes
8 months ago

Thanks for the comment bruh and thanks for favoriting my vid

likes
10 months ago

thanks for the request

likes
10 months ago

check that out

http://youtu.be/d7OQ67omY0U

likes
11 months ago

Nice!

likes
1 year ago

mmmm luv that pic

likes
1 year ago

nice

likes
1 year ago

Wow, you sexy thing ;)

likes
1 year ago

;)

likes
1 year ago

/Thanks for the add. If you want to see more longer hot videos of straight boys being turned out on camera  send us a message on how.

likes
1 year ago

Thx for the add

likes
1 year ago

mmmmmmmmmmmmm huney, mmmm

likes
1 year ago

beautiful dick, bruh!!!

likes
1 year ago

omg im n luv...hmu bae ill make it disapear   ;0

likes
1 year ago

thanks 4 the add... nice tool! ;)

likes
1 year ago

tks 4 add

likes
1 year ago

Dam I would Love to watch you Fuck my Gf Anna

likes
Showing Comments 1 to 32 of 99
Previous     1   2   3   4     Next

darkknightxxx69 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

143 votes

Member for 8 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
1900
Subscribers:
35
Viewed Videos:
0
Ratings:
143
Viewed Photos:
8,964
 
 
 

darkknightxxx69's Groups (41)
3 months ago
4 months ago
10 months ago
1 year ago
2 years ago
2 years ago