General Info

YIM dah_starr. SEND BBM & LiveProfile PINS to inbox.


Waz good all, masculine bi fella here from the Caribbean

NEW PROFILE CREATED!!! PICS ALREADY UPLOADED...VIDS ARE COMING SOON.



I have begun sending friend requests from my new profile to the friends I have on here. I am only adding those with albums/videos. No exceptions, however due to some recent FAGGOTRY i had to make my shit private...smh. Ask me for pins



INBOX ME:

BBM (Blackberry Messenger) PINS

LIVEPROFILE PINS

Turn Ons


I don"t really have a PHYSICAL type, however umm there must be some kind of chemistry n physical attraction...

Plus Masculinity,swag, smile ,personality,Average-Fit body type and alot of other shit, jusy ask

free counters

Turn Offs


*Fems

*Poor hygiene

*Shallow ppl,

*Old ppl, (if ur over 35 u better look good)

*SOME white ppl, not racist, but some turn me on, some don"t lol

*LIARS ï I think dere aint nothin more masculine than a nigga that is truthful



And yea there are others just ask too much to say here

Movies


Comedies and Thrillers

Hobbies


Athletics, Cricket, Football

Music


Most Genres

Soca- Destra, Bunji Garlin, Shurwayne Winchester, Machel Montano, Denise Belfon, Blaxx,Allison Hinds



Calypso- Shadow, Cro Cro, Sugar Aloes, Singing Sandra, Sparrow, Chalkdust



Reggae/Dancehall- Movado, Vybz Kartel, Busy Signal,Beenie Man, Mr. Vegas, TOK etc



Pop- to much to mention



Rock- Linkin Park, 30 Seconds to Marz, Nickleback, Chris Cornell, Audioslave, Paramore, Evanescene and otherz



Rap- Jay z, Drake, TI, Lil Wayne, Yung Jeezy BIG, Tupac n otherz



R&B- too much to mention

Books


FACEBOOK LOL

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Sexual Interests

dahstarr's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
2 years ago
3 years ago

dahstarr's Favourite Videos (289) (1 - 4 of 16)  
dahstarr's Favourite Videos (289) (5 - 8 of 16)  
dahstarr's Favourite Videos (289) (9 - 12 of 16)  
dahstarr's Favourite Videos (289) (13 - 16 of 16)  
jacking
2 years ago
Want More
2 years ago
Sexy jerking off
2 years ago
SO HOT
2 years ago
My first vid
2 years ago
beating my dick
2 years ago
YEEES
5 years ago
Oil & Missonary
3 years ago
Me Jerking OFF
4 years ago
DAAWWM wat a jerk
4 years ago


68 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Dirty_Trevy
2 years ago

Thanks for the add, bro...

likes
Top Comment #2 by: B3nziTO
2 years ago

wutz been guud wit u

likes

All Comments



1 month ago

Thanx 4 the add

likes
1 year ago

Thx for the add.

likes
1 year ago

nice page. thanks for the request.

likes
2 years ago

Thanks for the add, bro...

likes
2 years ago

hey sexyy, holla back if you have oovoo

likes
2 years ago

thanks 4 the add cutie

likes
2 years ago

Sexy!

likes
2 years ago

Thnx for the add bro!!

likes
2 years ago

wutz been guud wit u

likes
2 years ago

super sexy man!

likes
2 years ago

no problem, anytime ;) thank you for the add as well.  I'll be sure to hit you up sometime in the future

likes
3 years ago

hi :)

likes
3 years ago

thanks man aint much chilling

likes
3 years ago

can you try inboxing me cuz mine doesnt seem to work :/

likes
3 years ago

appreciate the luv u showed on my vid

likes
3 years ago

preciate tha luv homie

likes
3 years ago

Thanks ;)

likes
3 years ago

thanxs....showin love :)

likes
3 years ago

Cool. I hope you like what you see. lol

likes
3 years ago

hey wassup, thank for the add

likes
3 years ago

Thank u for the add to bruh

likes
3 years ago

Check out my group...Up and Cumming Models

http://profiles.xtube.com/groups/group_home.php?g=UpandCummingModels

 

Looking for new models.

likes
3 years ago

what good man, thanks for the request...hit me up anytime..J

likes
3 years ago

ur welcome...

likes
3 years ago

wassup?

likes
3 years ago

Thanx boo

likes
3 years ago

Thanks for the request pa

likes
3 years ago

Loving the lips bro BB:32574C77

likes
3 years ago

thx 4 the request!!

likes
3 years ago

thats wassup imma follow u on twitter

likes
3 years ago

YO WAT'S GOODIE PA THANX FO THA ADD PRECIATE IT.....JUS DROP'D IN TO SHO SUM COMPUTA LUV AND TO CHECK YOU OUT PA.....GET AT ME!!!

likes
3 years ago

wahh gwannn dada :-0

likes
Showing Comments 1 to 32 of 68
Previous     1   2   3     Next

dahstarr - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

50 votes

Member for 6 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
1416
Subscribers:
23
Viewed Videos:
1,699
Ratings:
50
Viewed Photos:
2,067
 
 
 
Gifts Received  (3)
 
Lucki06
2 years ago
stphnssn
3 years ago
Anonymous
4 years ago
 

dahstarr's Groups (3) 
4 years ago
5 years ago
5 years ago