General Info

Hey studs! I love the profiles on here!


Whats up guys? 28 y.o. here checking out the site and like a good conversation from now and then. Wanna check out some hott guys with great pics that have a wild sex drive!!! Hit me up if you wanna chat or jus to say hi!

Turn Ons


Smooth bodies, great bubble butts, hott dick, muscles, nice arms

Turn Offs


hair, no hygeine, smelly, guys who don"t take care of their bodies.

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

collegestudlv's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
4 months ago
3 years ago

collegestudlv's Favourite Videos (25) (1 - 4 of 16)  
collegestudlv's Favourite Videos (25) (5 - 8 of 16)  
collegestudlv's Favourite Videos (25) (9 - 12 of 16)  
collegestudlv's Favourite Videos (25) (13 - 16 of 16)  
10 mins later
2 months ago
Tate Ryder's ulti..
9 months ago
Straight boy ass ..
5 months ago
Ass to mouth
3 years ago
Great Cock
3 years ago
Lock 'n Load
2 years ago
The Big Brazilian!
3 years ago
cum while fucked
3 years ago
3-Way BB
2 years ago
Me and My Dildo
3 years ago


413 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: CuriousEric
1 year ago

thx u for the friends request. damn sexy body u have, wish i was your partner for just one night :)  cheers and Happy New Year!

likes
Top Comment #2 by: topofthebottoms
1 year ago

man you're fucking hot!

likes

All Comments



3 days ago

hot^^

likes
6 days ago

Thanks for the add mate

likes
1 week ago

sexy bruh 

likes
1 week ago

thanks for the add! hope you enjoyed my vids

likes
3 weeks ago

thank you for the request stud , what a great body you have sexy man ;-)

likes
3 weeks ago

Howdy sexy guy, you give me a masive sex drive.  HOT, wanna chat ????  Talk to you soon.

likes
3 weeks ago

thx for the request sexy!! :-)

likes
1 month ago

thanks for the friend request.
gladly accepted

likes
1 month ago

actually.... you r hot as hell!

likes
1 month ago

Thanks for the add, say hi if you make your way to Chicago.

likes
1 month ago

nice ass dude!

likes
1 month ago

wish you were closer.... :) 

likes
1 month ago

thanks for the add

likes
1 month ago

Hot hot hot.

likes
1 month ago

you are HOT

likes
1 month ago

Thanks for the friend request! You've got an amazing body!

likes
1 month ago

thanks for the add

likes
1 month ago

Thanks for the request, mate.

likes
1 month ago

Hot hot man!
Thanks for the invite

likes
1 month ago

Hey..Thanks for the friend repuesto... 😃

likes
1 month ago

Holy fuck dude - smokin hot bod on you!!!

likes
1 month ago

fuck me

likes
1 month ago

thx for the f/r. love ur beautiful muscular bod!!

likes
1 month ago

Your body is fucking perfect!

likes
1 month ago

im 21, play college football and bicurious bro.. add my sky  jwillson1990

likes
2 months ago

Thanks for the add.

likes
2 months ago

hey
thanks for adding me on here. were close by hehe
hugs
take care

likes
2 months ago

thanks for the friend request handsome

likes
2 months ago

hey dude lets meet 786 600 0474

likes
2 months ago

Wow, what an Awesome Body!!

likes
2 months ago

Thanks for the request,danke für deine Freundschaft,mache ich sehr gerne sexy,sexy weiter so...........

likes
2 months ago

Thanks for the add. Awesome physique

likes
Showing Comments 1 to 32 of 413
Previous     1   2   3   4   5     Next

collegestudlv - Male , 28
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

547 votes

Miami, United States
Member for 5 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
3543
Subscribers:
68
Viewed Videos:
0
Ratings:
547
Viewed Photos:
14,680
 
 
 
Gifts Received  (3)
 
LuvHairyM
1 year ago
LuvHairyM
2 years ago
chp698
3 years ago
 

collegestudlv's Groups (29) 
3 weeks ago
2 months ago
2 months ago
2 months ago
2 months ago
2 months ago