General Info

bwoy $o d0pe!


SexiYngDud3 .. Living Life, loving myself and others, lol! Love to see phat asses, big dicks, fucking and more fuckin!!!

Turn Ons


Dark skin dudes, Light skin dudes, Big tittie femailes, Nerds, Thugs, Spanish dudes, White guys!!!

Turn Offs


Shady ass ppl!!!!

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

classyazzdude's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
3 years ago
3 years ago

Shakin in my Puma
1 week ago
Fingers in the Butt
1 week ago
Juz A Teaserrr
2 years ago
chocolate bootyhole
2 years ago

classyazzdude's Favourite Videos (48) (1 - 4 of 16)  
classyazzdude's Favourite Videos (48) (5 - 8 of 16)  
classyazzdude's Favourite Videos (48) (9 - 12 of 16)  
classyazzdude's Favourite Videos (48) (13 - 16 of 16)  
This Always Happe..
4 months ago
bored vegas
3 months ago
nice azz
8 months ago
THUG ASS MOVING
2 years ago
Big Black Cock br..
11 months ago
Wett Booty Part 1
1 year ago
Boipussy
10 months ago
BED HUMP
9 months ago
good damn dick
1 year ago


129 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: big_black_man_beast
2 weeks ago

thanks for the add baby

likes
Top Comment #2 by: KavlomenosRUS
1 year ago

I want you))

likes

All Comments



1 week ago

So damn sexy

likes
1 week ago

Sup yo?? u been at?

likes
2 weeks ago

you are very beautiful, I would love to be able to have you as a friend, we know each other? send an email to me, so you return with my whatsap.

likes
2 weeks ago

Hot pics and vids

likes
2 weeks ago

thanks for the add baby

likes
2 weeks ago

i like your big dick and balls,thanks for adding me

likes
3 weeks ago

Sexy. thanks for the add

likes
3 weeks ago

thanks for the add daddy 

likes
2 months ago

I've recently overhauled & added to my profile, & hope you read it & check it out.

likes
2 months ago

nice

likes
2 months ago

Damn, you are fine!

likes
2 months ago

Sexy Fuk'r!

likes
2 months ago

excellent cock and balls, pls fuck me hard

likes
3 months ago

my  skype: codymings

likes
3 months ago

Nice dick and ass man

likes
3 months ago

thnx 4 add and comments

likes
4 months ago

http://www.xtube.com are fine!

likes
4 months ago

http://www.xtube.com DICK!!!

likes
4 months ago

Mmmmmm love to feel it in meeeeeee

likes
4 months ago

Thanks for the add, SEXY!  Love to be your BITCH!

likes
4 months ago

love that sexy ass pic!!

likes
6 months ago

dat dick tho

likes
6 months ago

Where you at in NYC?

likes
6 months ago

Nice cock! gimme!

likes
7 months ago

DAMN THAT DICK IS NICE YO 

likes
7 months ago

nice dick

likes
7 months ago

nice

likes
7 months ago

bx here

likes
7 months ago

Hey Heey 6y ♥ and thx;) Im somewhat in between ;)

likes
8 months ago

thank you for add me

likes
8 months ago

http://www.xtube.com

likes
8 months ago

You are SEXY as hell!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 129
Previous     1   2   3   4   5     Next

classyazzdude - Male , 25
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

206 votes

United States
Member for 3 years
 
Stats
Friends:
1657
Subscribers:
96
Viewed Videos:
34,121
Ratings:
206
Viewed Photos:
6,075
 
 
 
Gifts Received  (3)
 
sextronic1
2 years ago
sextronic1
2 years ago
sextronic1
2 years ago