General Info

not very experienced but extremely curios


here to bust a nut. however many need be. just post up random pics and vids from time to time. i consider my self to be straight but i dont think i would pass up a blowjob from anyone. get at me.

Turn Ons


WOMEN THAT ARE COMFORTABLE WITH THEMSELVES REGARDLESS OF WHAT OTHER PEOPLE THINK. i love eating pussy. 69 is one of my favorite positions. foreplay is a must. cute face thick waist thick thieghs and a fat juicey pussy.

Turn Offs


dont really have many turn offs other then pissing and scat type shit. no blood or bondage.

Movies


The Shawshank Redemption. The Last Castle. Training Day. SO many more just a few of all time favorites.

Music


rap r&b a can listen to it all.

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

Sexual Accessories

caucasiansiDe's Photos (13)  (1 - 5 of 13)  
caucasiansiDe's Photos (13)  (6 - 10 of 13)  
caucasiansiDe's Photos (13)  (11 - 13 of 13)  
2 weeks ago
7 months ago
3 years ago
4 years ago
4 years ago
5 years ago
5 years ago
5 years ago
5 years ago
5 years ago
6 years ago
7 years ago
7 years ago

dreaming of a big tgirl cock
2 weeks ago
i wanna ride tranny dick in my virgin hole
2 weeks ago
shaking that ass
2 weeks ago
rubbing
2 weeks ago
new busting a nut
9 months ago
bet i bust
3 years ago
trying to get off
3 years ago
busting 2 nuts
4 years ago
huge nuttt
4 years ago
big nutt
4 years ago
trying different angles
4 years ago
cummmin
4 years ago
goood stroke sesh
4 years ago
bbwCherry tease video got me off
4 years ago
craving a fat bbw pussy to ride my face
4 years ago
new clip bustin a nut
4 years ago

caucasiansiDe's Favourite Videos (726) (1 - 4 of 16)  
caucasiansiDe's Favourite Videos (726) (5 - 8 of 16)  
caucasiansiDe's Favourite Videos (726) (9 - 12 of 16)  
caucasiansiDe's Favourite Videos (726) (13 - 16 of 16)  
One More Night
2 years ago
Full vid of my wi..
12 months ago
Fucking A Tight B..
2 months ago
Big fat dude gets..
2 months ago
Realtor USES empt..
5 months ago
jAshley
5 months ago
Save a horse, Rid..
2 months ago
The Guys Love My ..
5 months ago
Big dick tgirl an..
5 months ago


200 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: Chuckybearluv
1 week ago

can i just say i am a fan of u and that hot body .. fuck these losers that hide behind there keyboard and say shit about u .. i think ur cool super sexy at that and i would love to hang out with u and play with u too fuck who wouldnt lol .. but yeah  u just keep on being u and each to their own we all have things we like and dont like but for someone to say mean words to u about what u like and dont like is just jacked up .. hugs and keep on being sexy beautiful

likes
Top Comment #2 by: Sumn_Cajun
2 weeks ago

ur kinda a big deal

likes

All Comments



5 days ago

hi sexxy add me plzz i love all ur videos and pics you realy have a such sexyy hott ass  hope u ll do more ass vids take care 

likes
1 week ago

can i just say i am a fan of u and that hot body .. fuck these losers that hide behind there keyboard and say shit about u .. i think ur cool super sexy at that and i would love to hang out with u and play with u too fuck who wouldnt lol .. but yeah  u just keep on being u and each to their own we all have things we like and dont like but for someone to say mean words to u about what u like and dont like is just jacked up .. hugs and keep on being sexy beautiful

likes
2 weeks ago

ur kinda a big deal

likes
1 month ago

your hot man! lets hook up
im in santa fe springs
text me at 714-248-7592

likes
1 month ago

On your profile It sasys you like eating pussy's. But you also like other types of people., Why are you even going after that type of people if you only eat pussy. that makes no fucken since Man. and further more. you also say your strait. Your fucken are not. get a life MAN.

likes
4 months ago

Thx you for the request!

likes
5 months ago

more of your ass

likes
6 months ago

i'm a cocksucher expert! get at me ;-)

likes
7 months ago

THanks for the add !

likes
7 months ago

you are friggin hot

likes
7 months ago

thanks for the add.

likes
8 months ago

You make me crazy. Cute and sexy.

likes
10 months ago

Thank you for the friend request! :)

likes
1 year ago

DAMN sexy fucking man. thanks for the add. Hope we chat some more, Wayne

likes
1 year ago

amazing bear ,,,

likes
1 year ago

ur are just to hot sexy man xoxo

likes
1 year ago

Thankd for  adding me baby!

likes
1 year ago

thanks for the add xx

likes
1 year ago

Thank you for adding!

likes
1 year ago

show off that ass! 

likes
1 year ago

Thanks for the friends request honey. Kisses to you!

,,, Maria :)

likes
1 year ago

THANK YOU for the add baby!
I'm going to leave my email for you in a message!
xoxo

likes
1 year ago

ur a cutie thx for faving my vids xoxo lisa

likes
1 year ago

yes lets....

likes
1 year ago

Thank You :)

likes
1 year ago

amazing guy <3

likes
1 year ago

Thanks for the connect ;) ! Very nice profile, keep going !

Xxx

Clea

likes
1 year ago

Nice ass! More pix/vids of it, plz?!?!

likes
1 year ago

hey thanks for the add ;)

likes
1 year ago

hey there :)

likes
2 years ago

Thank you sexy dude for your request friendship.You have so fucking hot pics & videos!!!!

likes
2 years ago

whats up big guy?

im in long beach ca near LBSU

likes
Showing Comments 1 to 32 of 200
Previous     1   2   3   4   5     Next

caucasiansiDe - Male , 28
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

82 votes

OC, California, United States
Member for 7 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
2076
Subscribers:
82
Viewed Videos:
45,065
Ratings:
82
Viewed Photos:
17,446
 
 
Blogs
 
Gifts Received  (2)
 
pechound69
1 year ago
xIfreekCshowPx
6 years ago
 

caucasiansiDe's Groups (102)
9 months ago
9 months ago
9 months ago
9 months ago
1 year ago
1 year ago