General Info

Freak Boi


Most importantly I'm in a relationship. I"m a fun outgoing person, very creative, adventurous, kind hearted, open minded, very active in life, and I"m willing to try new things. I do not discriminate. I"m attending college and also work. I"m always smiling and or laughing.I"m not a hard person to get understand or to get to know. I love the outdoors as well as shopping, playing video, reading and writing, making videos, music ( all genres) and just hanging out with great people. I love people taller then me. And playful at times.
I don"t like negativity
Im not scared of anything. Feel free to ask me anything.
If you wanna talk to me get at me on Xtube,
Oovoo- Big Booty J
Skype- BigBootyJ
Yahoo Messager- BigBootyJ
KIK- Emperor5

Turn Ons


A lot of things turn me on. Feel free to ask if you wanna know.

Turn Offs


People who play around to much. Trust is everything to me so don't break it.

Movies


I love all genres of movies!

Hobbies


My hobbies are reading, writing, singing, song writing, making movies, collecting rings ( i love rings), and being a awesome person to be with.

Music


I like all genres music but I dislike country

Books


I Like all genres of books

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Work & Living Environment

Sexual Interests

Sexual Accessories

cassanova56's Photos (3)  (1 - 3 of 3)  
2 years ago
2 years ago
2 years ago

Pop It!
1 year ago
Shaking my Ass part 2
2 years ago
Shaking my Ass part 1
2 years ago
Freak-A-Leek
2 years ago

cassanova56's Favourite Videos (1000) (1 - 4 of 16)  
cassanova56's Favourite Videos (1000) (5 - 8 of 16)  
cassanova56's Favourite Videos (1000) (9 - 12 of 16)  
cassanova56's Favourite Videos (1000) (13 - 16 of 16)  
Smashing Some Hou..
12 months ago
COCK 63
1 week ago
Ass after Class p..
5 months ago
Fucking my Houseboy
1 months ago
Army Faggot Takin..
1 months ago
MassageBait
1 week ago
Thick like a beer..
3 months ago
two ebony boys pl..
3 months ago
cum dump ass
10 months ago


131 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: biflyhiya
8 months ago

WHY YOU TAKE YOUR VIDEO OF YOU GETTING FUCKED DOWN? DAMN! :(

likes
Top Comment #2 by: jerrypd15
1 year ago

Woo that is a super duper ass, is he your real daddy? woo let me know

likes

All Comments



1 week ago

More videos!!!  You are missed!!!

likes
3 weeks ago

where that vid go?
 

likes
1 month ago

Thanks for the request sexy

likes
1 month ago

nice video and great ass

likes
2 months ago

I would pay for a skype session with you

likes
2 months ago

sweet ass my man, i lik'em thick

likes
3 months ago

post more plz...y are great

likes
4 months ago

thanks for the add and adding my vids to your favorites

likes
6 months ago

damn you put the ass in cassanova!!!

likes
6 months ago

thanks for the request....amazing backshots

likes
6 months ago

Whats up?  How you be?  Yo thanks for the add, peace.

likes
8 months ago

WHY YOU TAKE YOUR VIDEO OF YOU GETTING FUCKED DOWN? DAMN! :(

likes
8 months ago

plz make more im begging you 

likes
8 months ago

poste more video ...plz

likes
9 months ago

I love your pics and videos. xoxo!

likes
9 months ago

thanks for the add my friend

likes
11 months ago

thanks for the love bruh damn!

likes
11 months ago

skype me jack.black262, i would love to jack to that fat ass

likes
11 months ago

Thanks for the request & favorin' my vids

likes
1 year ago

MORE VIDEOS PLEASE!!!!!!!

likes
1 year ago

Nice and sexy 

likes
1 year ago

Baby you need to upload more pictures and videos.  I miss you!!

likes
1 year ago

i wish i could pop my dick in that ass!

likes
1 year ago

hmmm so when we gonna make a vid?

likes
1 year ago

Thanks so much 4  favoriting my video ( Much Love <3 )

likes
1 year ago

me oovoo dali000033 skype ali.hamadi309

likes
1 year ago

whats up sexy thanks for requesting me love ya vids and that ass is ridiculous mmm inbox me sometime

likes
1 year ago

Much love back and thanks for the invite.. T

likes
1 year ago

very sexy booty I love your vids

likes
1 year ago

Damn!!! you have a beautiful phat brown ass!!! I would love to toss / taste / fuck it!!!!

likes
1 year ago

trust me if you gonna give your ass i do not going to be scare of, because i am adult and what i doing is because i like it, great

likes
1 year ago

add sum more vidsof that ass poppin and twerkin would love to fuck you

likes
Showing Comments 1 to 32 of 131
Previous     1   2   3   4   5     Next

cassanova56 - Male , 23
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

65 votes

Philadelphia, Pennsylvania, United States
Member for 5 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
4381
Subscribers:
118
Viewed Videos:
56,389
Ratings:
65
Viewed Photos:
16,746
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
SlurpNSwallow
2 years ago
 

cassanova56's Groups (8) 
1 year ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
2 years ago
3 years ago