General Info

love a deep throat


voyeuristic but always looking for a hot mouth and/or deep ass

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

Sexual Accessories

blaktopp9's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
2 years ago

blaktopp9's Favourite Videos (110) (1 - 4 of 16)  
blaktopp9's Favourite Videos (110) (5 - 8 of 16)  
blaktopp9's Favourite Videos (110) (9 - 12 of 16)  
blaktopp9's Favourite Videos (110) (13 - 16 of 16)  
Sucking a thug Tr..
1 months ago
bookstore blowjob
4 years ago
Horny Plumber's P..
1 months ago
buen garche
2 months ago
horny at home
3 months ago
Straight BBC Blow..
4 months ago
BBC XXX-Mas Throa..
3 months ago
Smoove Sucking Fo..
3 months ago
cocksucker deepth..
3 months ago
Slamming into my ..
4 months ago
FleshlightMouth f..
6 months ago
Corn Fed Couch Br..
5 months ago
Mario big booty
4 months ago
Daddy Fucking His..
9 months ago


319 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: DeanAlberto
1 year ago

Thanks for the add man! nothing hotter than a good mouth to download the preassure!

likes
Top Comment #2 by: BearCO
3 years ago

DAYUM, feed me that big cock!! YUMM

likes

All Comments



2 days ago

hey thanks for the add

likes
1 week ago

Beautiful Cock baby.  I wish u was in cali

likes
2 weeks ago

Thanks for the Compliment Sexy;-)

likes
1 month ago

Yeah, I know my place. On my knees and taking you cock down my throat shooting loads of cum.

likes
1 month ago

Thanks for the add, SEXY !!!

likes
1 month ago

On my Knee's Stud;-)

likes
1 month ago

You are welcome, my friend :-)

likes
1 month ago

What a great piece of meat ... would love to give it a reall good service and swallow each drop of cum

likes
1 month ago

Thanks for the request!
Tumblr: furrycumjunkie

likes
1 month ago

That cock pic is so, os appealing yum yum yum

likes
1 month ago

Thanks for the add Sexy ... HOT Profile Pics & Favourites !!!

likes
1 month ago

thank u dude
;o)

 

likes
1 month ago

mmmm mmmmm daddy.

likes
2 months ago

thank you for add

likes
2 months ago

hey SeXy

likes
2 months ago

Yup, yup, yup. Thanks for asking, you'll be on my mind all day as I walk around with a stiff dick thinking about you

likes
2 months ago

What a gorgeous cock. I would worship that thick shaft, make love to that beautiful head and take all of you, feeling you tight against me, tasting your lips as you make love to me, emptying your hot hot cum into me

likes
2 months ago

Sweet BBC, love it.

likes
2 months ago

  my skype: codymings

likes
3 months ago

Damn what a great fat suckable cock.  Just found your comment from months ago.  Thank you buddy.  Id love to attach to that and keep it satisfied... lol

likes
3 months ago

inbox me daddy thank for the add 

likes
3 months ago

thanks for the request

likes
3 months ago

yum

likes
3 months ago

Thx! And you've got some incredible wood right there!

likes
3 months ago

Your page makes me hard

likes
3 months ago

   my skype: codymings

likes
4 months ago

Would suck you any time.
 

likes
4 months ago

THanks for adding me to your freinds.  

likes
4 months ago

Hey stud... thanks for the friend request!  Yeah, the deep throat & deep ass are here for you to explore!    ;-P

likes
5 months ago

Nice big cock fella! Wish I could entertain it!!!

likes
5 months ago

Your welcome my friend :-)

likes
5 months ago

Thanks for the friends request ;-)

likes
Showing Comments 1 to 32 of 319
Previous     1   2   3   4   5     Next

blaktopp9 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

277 votes

United States
Member for 3 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
3018
Subscribers:
42
Viewed Videos:
0
Ratings:
277
Viewed Photos:
1,966
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
iknewlincoln
1 year ago
 

blaktopp9's Groups (3)
6 months ago
1 year ago
3 years ago