General Info

COCK FOR HUNGRY MOUTHS


WANNA SUCK ME?

About myself

About my Partner

Sexual Interests

atractivo30bcn's Photos (3)  (1 - 3 of 3)  
4 years ago
5 years ago
7 years ago

my cock growing, get jerked and cumming a lot
4 years ago
jerking and squirting cum
4 years ago
Cumming at the sun
4 years ago
big italian cock cumming like a fountain
4 years ago
fleshlighting my cock and CUMMING
5 years ago
big cock and fleshlight
7 years ago
Italian boy jerking big cock and cumming
7 years ago

atractivo30bcn's Favourite Videos (58) (1 - 4 of 16)  
atractivo30bcn's Favourite Videos (58) (5 - 8 of 16)  
atractivo30bcn's Favourite Videos (58) (9 - 12 of 16)  
atractivo30bcn's Favourite Videos (58) (13 - 16 of 16)  
98 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: lovoglio
9 months ago

you've a monster cock mmmm fuck my hole please

likes
Top Comment #2 by: urcockslave
5 months ago

One of the most beautiful cocks I've ever seen (and there's been a few!lol)

likes

All Comments



1 month ago

Who would not want to suck and please you ;o9 Greetz out of Berlin!

likes
3 months ago

i want your huge cock in my ass till you cum insdie

likes
5 months ago

One of the most beautiful cocks I've ever seen (and there's been a few!lol)

likes
5 months ago

THANKS for adding me mate! FUCKING HUGE DICK!  Wayne

likes
6 months ago

Sure would love too be friends, WAYNE

likes
6 months ago

When will you be posting some vids of you feeding a hungry cocksucker???   I'd LOVE to volunteer.

likes
7 months ago

Hot cock! Thanks for the add!

likes
7 months ago

Very HOT!!!!  Kisses & Licks!!

likes
7 months ago

That cock--so hot--thanks for the add!

likes
9 months ago

you've a monster cock mmmm fuck my hole please

likes
10 months ago

would love to suck that dick man

im in barcelona

likes
11 months ago

beautiful cock

likes
11 months ago

yummy... :)

likes
1 year ago

http://www.xtube.comóllame!

likes
1 year ago

me gustaria servirte..

likes
1 year ago

OMG, let me worship you! Inbox me ;)

likes
1 year ago

HOLY SHIT! 

likes
1 year ago

thx-got skype?
mail me pls :)

likes
1 year ago

Where do you live cause i want that big Italian cock?!?

likes
1 year ago

Damn you are hot!

likes
1 year ago

Gracias por la solicitud de amistad!

likes
1 year ago

Thanks For The add! I Love Your Videos!

likes
1 year ago

thanks for friendship ;]   

likes
1 year ago

Ya ves si te echaba yo una mano o una boca para que soltaras esos lefazos! Tremendo rabo! Saludos desde Bcn

likes
1 year ago

nice big cock, hot pics & horny videos ;) 

likes
1 year ago

would love to suck and lick and stroke and mmmm

likes
1 year ago

hot

likes
1 year ago

I L♥VE yoUr #WORK THO PAPA .. 

likes
1 year ago

Como molas!

likes
1 year ago

yes yes

likes
1 year ago

Yes, I want to suck all your cock :p

likes
1 year ago

http://www.xtube.com kisses all over him

likes
Showing Comments 1 to 32 of 98
Previous     1   2   3   4     Next

atractivo30bcn - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

182 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Bi-Curious
 
Stats
Friends:
983
Subscribers:
187
Viewed Videos:
329,512
Ratings:
182
Viewed Photos:
12,029
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
Belle4you
4 years ago
 

atractivo30bcn's Groups (3)
5 years ago
5 years ago
5 years ago