General Info

Kinky erudite bears do it in the woods


Just enjoying myself here, kinks included.

About myself

Physical Profile

Sexual Interests

athelstan's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
4 years ago

Pipe job
6 months ago
Good boy sucking
6 months ago
Jock and Cigar
11 months ago
Rubber Wolf enjoying a pipe
1 year ago
Cowboy enjoys a cigar as a buniness man with a cigar goes do
2 years ago
Buiseness man with a cigar is teased with smoke from a cowbo
2 years ago
First time with a gas mask and cigar
2 years ago
After practice
2 years ago
Rubber wolf fucking his puppy
3 years ago
Feeding my boy piss
3 years ago
Wolf fucking his boy
3 years ago
My boy sucks me
3 years ago
Cigar wolf jacking
4 years ago
Thigh high rubber boots
5 years ago
Office wolf enjoys a pipe and jacks-off
6 years ago
Farmer Wolf Enjoys a Pipe
6 years ago

athelstan's Favourite Videos (35) (1 - 4 of 16)  
athelstan's Favourite Videos (35) (5 - 8 of 16)  
athelstan's Favourite Videos (35) (9 - 12 of 16)  
athelstan's Favourite Videos (35) (13 - 16 of 16)  
57 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: bonebody
2 years ago

10 things that bone me up about athelstan: 1. thick hard gut. 2. yr hard wicked curved bone, and you can piss when it's rock-hard. 3. curled mustache. 4. yr cigar smoke, which i can smell from here. 5. huge grizzled beard. 6. yr fckn beautiful boy with the best red piss-soaked cumcatcher of a beard i have ever fckn seen. 7. how you fuck hard but slowly. 8. yr tranquility when yr boy sucks you. 9. yr wolf mask. 10. how much yr boy loves you. THANK YOU ATHELSTAN

likes
Top Comment #2 by: bigbearmaster
1 month ago

You're a fellow cigar smoking bear-dog-wolf, so you're damn right I'm gonna watch ya! ;) Love your stuff, man! 

Thanks for the vids and comments.

likes

All Comments



1 month ago

You're a fellow cigar smoking bear-dog-wolf, so you're damn right I'm gonna watch ya! ;) Love your stuff, man! 

Thanks for the vids and comments.

likes
3 months ago

FUCKING HOTTER THAN HELL!

likes
3 months ago

Hey Hot One
The pipe BJ video ranks as my #1 of all time. I't almost like I feel the hot bowl of that gorgeous bent against the inside of my thigh as you worship my cock with those creamy cascades of smoke. Perhaps you might want to singe my pubic hair with that glwoing bowl.

Thanks for everything.

likes
10 months ago

http://www.xtube.com are so fucking hot! thats what I love!

likes
10 months ago

Woof!

likes
1 year ago

Thanks for the add!!

likes
1 year ago

I sure apppreciate the add, Buddy!

likes
1 year ago

I would love to join you in smoking in hoods.

likes
1 year ago

I'd love to get a chance @ being your puppy sometime, sir...

likes
1 year ago

Great vids...
Wow!

Cheers from Denver

likes
1 year ago

thanks for adding me. love your work!!

likes
1 year ago

VERY HOT STUFF, AND SO ARE YOU!!!  WOOF!!!

likes
1 year ago

some great videos like the wolf head

likes
1 year ago

Damn I'm loving that wolf mask. 
Where did you get it? I would love one just like yours. 

likes
1 year ago

whruff, great looking wolf

likes
1 year ago

You are HOT daddy,,,i would love to be your urinal!

likes
1 year ago

hot dogmask

likes
1 year ago

would love to be your pup ;)

likes
1 year ago

Love kinks!   

likes
1 year ago

smokin HOT fuker.  WOOF

likes
1 year ago

thx for add

likes
1 year ago

Horny pig ;)

likes
1 year ago

http://www.xtube.com is the shit i want to see on here. . . this is real bear

likes
1 year ago

Totally fuckin hot!

likes
1 year ago

Thanks for the request SIr, would welcome the chance to prepare a cigar or pipe for You and be at Your service!

likes
1 year ago

tnks for add man

likes
1 year ago

i love ur vids and i hope to fuck me too :-)

likes
1 year ago

very hot vids sir

likes
2 years ago

love your vids :) 

likes
2 years ago

FUCK MEEEEE!!! WOOFFFF!!!

likes
2 years ago

wowww, you are sooo hot Bear !!! grrrrrr

likes
2 years ago

where do you live?

likes
Showing Comments 1 to 32 of 57
Previous     1   2     Next

athelstan - Male , 38
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

144 votes

Portland, Oregon
Member for 8 years
Sexual orientation: Gay
 
Stats
Friends:
565
Subscribers:
452
Viewed Videos:
275,995
Ratings:
144
Viewed Photos:
2,692
 
 
 
Gifts Received  (2)
 
Anonymous
2 years ago
wolf14412
5 years ago
 

athelstan's Groups (2)
5 years ago
5 years ago