General Info

Gone


Time for me to leave the profile behind. Thanks for watching, and all the nice comments everyone!

About myself

Sexual Interests

alcatrazice's Favourite Videos (41) (1 - 4 of 16)  
alcatrazice's Favourite Videos (41) (5 - 8 of 16)  
alcatrazice's Favourite Videos (41) (9 - 12 of 16)  
alcatrazice's Favourite Videos (41) (13 - 16 of 16)  
Kiddo rides raw m..
9 months ago
Gangbang part 1
7 months ago
Gangbang part 2
6 months ago
Gangbang Part 3
6 months ago
Thick arab cock b..
3 months ago
SketchySex
5 months ago
Fit 23-year old's..
5 months ago
Fit 23-year old's..
5 months ago
Morning Smoke and..
5 months ago
Ryan Breeds Jess
9 months ago
Parking Lot Publi..
7 months ago
daveyboy gets used
7 months ago
SIZZLING BAREBACK..
8 months ago
FraternityX
7 months ago

160 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: viceversa24
6 months ago

:(

likes
Top Comment #2 by: ddporn
10 months ago

The new video is hot. 

likes

All Comments



Yesterday

well that stinks

likes
6 months ago

:(

likes
9 months ago

Thanks for adding me !

likes
9 months ago

Hey buddy, thanks for the add!

likes
10 months ago

so fucking hot man. love to see your legs wide open. nice view

likes
10 months ago

Thanks for sharing those amazing videos!!! I hope you're fine. My best wishes. Have a nice day! See you around. And thanks again. Take care.

likes
10 months ago

I WANNA FUCK THAT ASSHOLE

likes
10 months ago

ur a hot fucking guy..thanks for adding me

likes
10 months ago

thanx for add sexy ! great videos

likes
10 months ago

hot vids dude....love ur uncut cock too

likes
10 months ago

Want to have you....

likes
10 months ago

Hot vids bud, but I gotta lol...no such thing as a regular guy in Brrkly dude...lol

likes
10 months ago

wow, great videos! i added you on skype!
tom

likes
10 months ago

Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Finally a super hot video of you! Thank you!
You're just a super horny man!

likes
10 months ago

you got pages and pages of comments bud, what more can be said? coming to SF for thanksgiving wanna goon out bate?

likes
10 months ago

wow1

likes
10 months ago

Incredibly sexy man

likes
10 months ago

The new video is hot. 

likes
10 months ago


likes
10 months ago

your news video is very hot. you are so very nice, hot and horny! i like you and your videos! make more !!!!!

likes
10 months ago

god, you're so beautiful..

likes
10 months ago

hi goodlooking I like your pics and vid. I like to watch how you play with your dildo's.

likes
10 months ago

Absolutely fanfuckingtastic! Such a good looking and horny guy!
Watching you made my day today!

likes
10 months ago

Hey, you´re super hot! Thanks for the add.

likes
11 months ago

You are amazingly sexy! Beautiful face, bod and down-turned cock :-) WONDERFUL to SEE and HEAR you enjoying playing with IT and watching the expressions on your face  :-)

likes
1 year ago

Damn, I like the way you lift your two legs to show your hole and ask for a good fuck. Fuckin hot, I hope you will come back soon and show more of your hungry ass You speak french? Salut mec, montre-moi ton cul que je te baise! ;o)

likes
1 year ago

dam you are so hot man!!!

likes
1 year ago

so fucking hot dude

likes
1 year ago

I WANNA USE YOUR HOLE

likes
1 year ago

Hottest fucker on XTube...

likes
1 year ago

I lived in Berkeley several years.  Boyfriend lived on Alcatraz Ave.  Damn, I spunked a lotta sperm on that street!  I loved his butt, though I'm beginning to rethink that!  Your dildo jerk has cost me a lot of money at the laundry.  Thaks !!!  Seriously, I should repay you, man!

likes
1 year ago

I like you a lot, you are so hot! Thanks for getting in touch.

Welcome here any time!! Big hugs from Yucatan!!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 160
Previous     1   2   3   4   5     Next

alcatrazice - Male , 30
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

495 votes

Berkeley, California, United States
Member for 6 years
 
Stats
Friends:
1939
Subscribers:
1,048
Viewed Videos:
694,731
Ratings:
495
Viewed Photos:
20,637
 
 
 
Gifts Received  (4)
 
obscenus
2 years ago
mamelon1085
2 years ago
NYCslaveboi
3 years ago
spacetaz
3 years ago