General Info

80% Straight 20% Gay??


Mesa, AZ my peoples!! Hmu for the hookup!! To all my friends here on xtube..fyi...I am Bi so I post vids of what I choose whn whtever mood im in!....I love it all...AZ ladies or dudes, whn lookin for some NSA pleasure HMU!....follow me on The Vine, screenname "KanUhandleThisCurve??"...come thru for a visit will b posting vids on there with some face mayb!! 'deepDL9' hit me on KIK...

Turn Ons


Real dudes! Gettin NASTY!!.pussy on my dick reverse cowgirl (luv to watch a woman cum all over my dick!!), fucking (no love making)!. Gagging on a dick while smashing some pussy...........just be real and its all good!!!

Turn Offs


flamers, fems whteva u call it...transgendered!!!

Hobbies


Sucking, fucking and trying to operate this damn phone while fucking!! Haha

About myself

About my Partner

Physical Profile

Entertainment, Sports and Hobbies

Sexual Interests

Sexual Accessories

Jerk cum bust
4 months ago
Playing!!
4 months ago
Tht Wet 'n' Creamy!
5 months ago
A lil play!!
6 months ago
Skeetin in the Restroom Stall
1 year ago
In tht moment hahaha!!
1 year ago
Shower time!!
2 years ago
Part 5 and I'm done!!
2 years ago
Part 4
2 years ago
Still a newbie slurper!!
2 years ago
Had to release!!
2 years ago
Almost got caught!! Part 2 The finish
2 years ago
Almost Caught beating it! Part 1
2 years ago
The Bathroom
2 years ago
Feeling good! Part 3: The Big Bang Theory
2 years ago

Stonerman4's Favourite Videos (28) (1 - 4 of 16)  
Stonerman4's Favourite Videos (28) (5 - 8 of 16)  
Stonerman4's Favourite Videos (28) (9 - 12 of 16)  
Stonerman4's Favourite Videos (28) (13 - 16 of 16)  
wreck it raw
6 months ago
Hot guy jacks off..
3 months ago
Fucking On Cam
3 months ago
Playboi - Best of..
4 months ago
chico en el avion
2 years ago
SketchySex
5 months ago
ATL
8 months ago
Manits vs Slutty ..
4 months ago
Parking Lot Publi..
7 months ago
thugs be getting it
4 months ago
10in beat down
1 year ago
19yo Referred by ..
4 months ago
a quickie
5 months ago


58 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: WiggaJo
2 years ago

wud it dew yo

likes
Top Comment #2 by: RudeNupe
2 years ago

Nice dick

likes

All Comments



1 month ago

nice

likes
2 months ago

Hit me up for Skeype bro!

likes
2 months ago

HOT!!!

likes
3 months ago

Hot bod, great cock.
Keep those vids "cumming" !!!!!

likes
3 months ago

thx 4 the add bro

likes
3 months ago

YUM

likes
3 months ago

:)

likes
3 months ago

Thanks for the add
:-)
Peace and all Good
~Carlos (Kaká)
.•*¨*•*
http://twitter.com/Kaka_Laux
http://instagram.com/kakalaux
https://www.facebook.com/kaka.laux.guillen
http://www.dudesnude.com/members/268722/

likes
3 months ago

Nice dik

likes
3 months ago

thanks for the add pa .. nice pic

likes
4 months ago

you are a very exciting guy. love to suck you. dave

likes
4 months ago

hot vidoes ;)

likes
4 months ago

Thanks for the add, SEXY !!!

likes
4 months ago

STUD. I want to be your personal bottom.

likes
4 months ago

Nice body

likes
4 months ago

Thanks for adding me.

likes
4 months ago

Hot vids man. 

likes
5 months ago

HOT!!!

likes
5 months ago

thanks for adding me bruh

likes
5 months ago

Thnx for the good words everyone!! Meeting up with an old 'school buddy' tomorrow...hopefully he lets me get in tht ass and record for yal!! Haha

likes
5 months ago

nice vids bruh

likes
5 months ago

thx 4 the add sexxcii!!

likes
5 months ago

thnx!!~

likes
5 months ago

Really nice profile/vids.  Would love to see you make more videos with other people! :)

likes
5 months ago

hoooooot

likes
5 months ago

too sexy ..loving ya vids

likes
5 months ago

thanks for the add 

likes
10 months ago

i love you! lol. i saw your vid on my phone and couldnt add you so i bookmarked it so i could do it on the computer lmao. love your vids and you have a extremely beautiful dick. lucky lucky wife.

likes
1 year ago

Hot as hell, v. sexy profile

likes
1 year ago

nice....

likes
1 year ago

you look hot not wearing drawz

likes
1 year ago

Dat dick and da way you stroke it is so NICE!

likes
Showing Comments 1 to 32 of 58
Previous     1   2     Next

Stonerman4 - Male , 25
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

160 votes

Az, Mesa, United States
Member for 2 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
1124
Subscribers:
302
Viewed Videos:
151,470
Ratings:
160
Viewed Photos:
250