General Info

Brown Bottom Boy


Some guys on here talk too much shit... I understand the need to be discreet but at least be real and straight up. I'm no Brad Pitt but I can suck just as good as Angelina. If I hit you up, then I'm complimenting on what a fine specimen you are or I want to service your member with my mouth, don't get it twisted, I'm not looking to put a ring on it. If you're in BNE then hit me up, no strings attached and looking for guys that are DISCREET and not big mouthed bitches that tell all the other fags about who you hooked up with.

Skype: samoan.sexxx

Turn Ons


Cock

SamoanSexxx's Favourite Videos (3) (1 - 3 of 3)  
Hipp Rollin.
2 years ago
20 New zealand
2 years ago
I love eating
3 years ago

22 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comments



Top Comment #1 by: vballkidd81
1 year ago

...Sick of seeing the same shit porn, need to see more Poly"s out there. Fuck the stereotype and taboo shit, Islanders act like we"re all conservative but behind closed doors we"re the dirtiest sluts out so grab your video/phone and press record. Let"s dominate this mutha!...

aint that the mutha fuggin truth!  thanks for the add.

likes
See Replies (7)
Close Replies
Top Comment #2 by: Polynesiansucker
3 months ago

Malo sole, lookin for other polies to bang. Only been bangin white boys in brissy. Im kinda feelin the need of different races. Kinda like different flavours ;) haha you fine bro that's for sure ;)

likes

All Comments



3 months ago

Malo sole, lookin for other polies to bang. Only been bangin white boys in brissy. Im kinda feelin the need of different races. Kinda like different flavours ;) haha you fine bro that's for sure ;)

likes
7 months ago

inbox me sole 02102560534

likes
11 months ago

where bouts are you bro???

likes
1 year ago

Thanks for the add man. You're doing the world a service - Poly' guys are so damn hot!

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

heeeey inbox me ;)

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

thanks for the add

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

hey uce you down for some fun?

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

sup uce

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

kdfu@ "act like we're all conservative but behind closed doors we're the dirtiest sluts out"..... GUILTY...hahahaha... malo sole... cheeeeeeeeehoooooooooo

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

Thanks for the request and would love to tap that ass.

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

utill hve the same number

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

HEY THERE,THANKS FOR FRIEND REQUEST;)

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

anytime stud would love to breed you x

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

dox fia mea?

likes
1 year ago

heysole didu get mymail

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

yo shot for the inspiration lol...inbox uce

likes
1 year ago

Hey sole, thanks for add, all is good here...just a bit malulu lol

likes
1 year ago

chur 4 da add bro

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

hey sole thanks for the add hws it goinh 

likes
See Replies (5)
Close Replies
1 year ago

shot for the adds bro

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

u too thanks for the add uce !

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

...Sick of seeing the same shit porn, need to see more Poly"s out there. Fuck the stereotype and taboo shit, Islanders act like we"re all conservative but behind closed doors we"re the dirtiest sluts out so grab your video/phone and press record. Let"s dominate this mutha!...

aint that the mutha fuggin truth!  thanks for the add.

likes
See Replies (7)
Close Replies
SamoanSexxx - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

10 votes

Australia
Member for 2 years
 
Stats
Friends:
181
Subscribers:
8
Viewed Videos:
0
Ratings:
10
Viewed Photos:
0
 
 
 

SamoanSexxx's Groups (1) 
2 years ago