General Info

JUST A TASTE OF WHAT IM ABOUT


IM OPEN MINDED, OUT GOIN, FUNNY, SMART, AND DOWN FOR WHAT EVA. LOOKIN 2 MEET SOME PEOPLE AND HAVE SOME FUN DOIN WHAT EVA. IF U WANNA HIT ME UP MY YAHOO IS BEDROOM_TEASE06@YAHOO.COM

Turn Ons


A FAT SEXY ASS, PRETTY FEET, NICE SMILE, NICE BIG NIPPLES, SENSE OF HUMOR, EATIN PUSSY LICKIN ASS, 69, FINGERIN A CHICKS ASS WHILE I EAT HER PUSSY

Turn Offs


BAD HYGIENE, CLOSE MINDED, UGLY FEET, BAD SKIN, UNSHAVED PUSSY, HAIRY LEGS,

Movies


2 MANY 2 NAME

Hobbies


ANYTHING THAT HAS TO DO WIT BEING A FREAK IS A HOBBY 4 ME

Music


A LIL BIT OF EVERYTHING

Books


DONT READ 2 MNY BOOKS

About myself

About my Partner

Physical Profile

Sexual Interests

SKILLS69's Photos (1)  (1 - 1 of 1)  
7 years ago

ERUPTION
6 years ago
LICKIN SOME GOOD PUSSY
7 years ago

11 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



4 years ago

you have mad skills and keep having fun!

likes
4 years ago

thx papi same for urs!!! mmmmmm

likes
5 years ago

lovin dat profile pic boo

likes
6 years ago

hey daddy im missin how u make my pussy pulsate!

likes
6 years ago

hey daddy wen u gon cum lay that pipe fa me

likes
6 years ago

THANKS BABY

likes
6 years ago

just wanted to know when ur going to get between these titties?

likes
6 years ago

cant wait till u get sum of this threat it makes u shake n threes...triple that is...texas style!!!

likes
6 years ago

damn your vids are great.... where u from again? lol!

likes
6 years ago

You got my pussy pulsating after watching you vid. OMG

likes
7 years ago

THANKS FOR THE ADD. HOPEFULLY WE CAN GET THE CHANCE TO CHAT SOON.

ISIS

likes
SKILLS69 - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

22 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
34
Subscribers:
11
Viewed Videos:
56,702
Ratings:
22
Viewed Photos:
2,693