General Info

THIKK NIK NIK IN DIZ BYTKH


ABOUT ME HMMM..... ABOUT ME HMMMM I'M 5'3 WHYTE,INDIAN,ITALIAN, N ALL DAT OTHA WHYTE SHYT Y0... G0T K0LOR KHANG3'N 3Y3S, N IM THIKKA D3N A MUTTAFUKKIN SNIKKA... IMMA LAID BAKK TYPA BYTKH L3SS FUKKS'D WID... LUV TA KHILL LIK3 A VILLIN SM0K3'N DAT W33ZY BA3 B....

WH3N U KUM AT ME KUM AT ME KORR3CT.. DONT B DI5R3SP3KTFUL T0 MUH HU5BAND.. N W3 B ALL GUD... N ALL U HO35 5TAND BAK OFF MUH PAPI CHULO 

 

 

 

Turn Ons


O0O0WEE LIPS N BODY N IMMA SMELL FREAK OMG IT SM3LLS GO0D I GIT KRAZY HORNEY LOL

Turn Offs


UGHHH IGNORANCE...

Movies


HORROR FLIKZ BA3 B ALL DAYUM DAY LOL

Hobbies


SEX,MUZIK,SMOKE'N DAT DRO, LOTTA SHYT LOL

Music


RAP ~N~ R&B Hip HOP

About myself

Physical Profile

Sexual Interests


88 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

All Comments



2 years ago

Its me nick from New Orleans

likes
3 years ago

Just wanted to come thru an show some Detroit love. Ya profile lookin real sexy. Holla at me if ya wanna do somethin.

likes
4 years ago

whats good ma check me out when u get a chance

likes
4 years ago

wow you are fuckin sexyyyyy!!! 

likes
4 years ago

just passin thru and leaving some luv on your spot sweetie.

 

 

cum check out my group. music,new, gossip, sex talk and plenty of hot sexy, members. cum join us http://sizesexy.socialparody.com

likes
4 years ago

you eva comin back on ma

likes
5 years ago

how u been?holla back

likes
5 years ago

dont lik3 it fukk you lame a$$ bytkh.. yup ghetto sho is luv it or hate it i dont give no fukk to all muh hatersKiss

likes
5 years ago

gorgeous girl - hot tits and ass

likes
5 years ago

I so would love to stick my dick in your mouth and make you drink my cum.

likes
5 years ago

hey babe ..how you been?havent talkd to you in a min! =)

likes
5 years ago

Gotta get some sound ma

likes
5 years ago

sup

likes
5 years ago

glad to see ur postin again mami

likes
5 years ago

wassgood?

likes
5 years ago

WHAT IT DO MS PORN STAR QUE LO QUE  THANKS FOR THE ADD MA

likes
5 years ago

wuz good lookin good

likes
5 years ago

ALL THAT ASS WHAT THE HELL IS UP WITH THAT LOL,SEXY I THINK THAT IS WHAT IT IS

likes
5 years ago

Hi hun,please join my group:http://groups.yahoo.com/group/HWTFBBC/

likes
5 years ago

u got a lot of pix buu lik thm all ;)

wer u stay ?? hola

likes
5 years ago

very sexy

likes
5 years ago

thanks for the add sexy lady u lookin delicious

likes
5 years ago

R3D Qw33N i LIKe.....
whear you located..
i wanna taste of that pretty pussy!
ozcc_1@yahoo.com

likes
5 years ago

waddup sexy....thanks 4 addin a nigga & check me out sumtime u might like wat u see

likes
5 years ago

I'm in west michigan. Holla at me!

likes
5 years ago

hey baby, just love those amazing boobs !!!

likes
5 years ago

Whats good sexy? Just dropping by to show sum love. Give me some more vids to work with.

likes
5 years ago

Wow, ur pics are freakin hot!

likes
5 years ago

Wats really goos tasty get at me asap lets chat

likes
6 years ago

<img src="http://i2.photobucket.com/albums/y48/lilthugbear/partys/bossy.jpg">

yo whtz poppin ma add our myspce page here iz our url:theliveent

likes
6 years ago

ciao

likes
6 years ago

mmm

likes
Showing Comments 1 to 32 of 88
Previous     1   2   3     Next

R3D_QW33N - Female , 33
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

105 votes

GRAND RAPIDS, MICHIGAN, United States
Member for 6 years
Sexual orientation: Bi-Sexual
 
Stats
Friends:
441
Subscribers:
169
Viewed Videos:
172,123
Ratings:
105
Viewed Photos:
55,820
 
 
 
Gifts Received  (2)
 
Richman79
6 years ago
Anonymous
6 years ago
 

R3D_QW33N's Groups (17) 
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago
6 years ago