General Info

Bank & Skeet


NEW PROFILE: Masculine 6"2, 17lbs. Not DL but definitely keep my shit on the low. Please no femmes, fats or flammers!!! In shape masculine dudes only.

muskyballsac@gmail.com

@muskyballs on twitter

Turn Ons


Er"rybody gotta inner freak! MINE: watching dudes jerk off, natural man scents. Dick grinding with our sweaty boxer drawz on, grabbing each others fat asses. Moaning and kissing while we beat each others sweaty dicks. Lick my asshole after I worked out.



Other Shit I like

*Natural Musk

*Muscular bodies

*Big dicks

*Tight bubble booty

*Sweaty drawz

*Jackin and edging dick

*Dick grinding

*Fucking with my socks on

*Dudes a little bigger than me


Turn Offs


Dudes who ignore my turn-ons and just try to fuck. Where da foreplay at? We gotta be a match somewhere in there.

Movies


The one"s I make.

Hobbies


Gym

Music


hood shit

Books


are fundamental

About my Partner

Oldie
10 months ago
Homie filming my stroking
12 months ago
After Shower
2 years ago

Muskyballsac's Favourite Videos (13) (1 - 4 of 13)  
Muskyballsac's Favourite Videos (13) (5 - 8 of 13)  
Muskyballsac's Favourite Videos (13) (9 - 12 of 13)  
Muskyballsac's Favourite Videos (13) (13 - 13 of 13)  

28 Comments
You need to Log in or Sign Up to post a comment.
You need to Log in or Sign Up to post a comment.

Top Comment



Top Comment #1 by: Suave3
1 year ago

Your turn ons on my turn ons too

likes
See Replies (1)
Close Replies

All Comments



1 year ago

Looks like it's been awhile...  wish you'd make a come back!  YEAH!

likes
1 year ago

wussup sexy

likes
1 year ago

thx for the add sexy really appreciate it

likes
1 year ago

sup sexy u still want this work out draws

likes
1 year ago

love ya profile and videos  dude add me bruh

likes
1 year ago

Your turn ons on my turn ons too

likes
See Replies (1)
Close Replies
1 year ago

Luv to lick u after a workout!!

likes
1 year ago

Nice profile b and lovvve your videos. Hot!!

likes
1 year ago

Hey yo. Thanks for the request! Sexy  profile and videos!

likes
1 year ago

my skype nickboy953 my  oovoo  nickboy953

likes
1 year ago

very sexy yo....video's on point....

likes
1 year ago

thanx for the friend add

likes
1 year ago

thanx 4 the add.. 

likes
1 year ago

Sexy, sexxy, and sexxxy;  good you like 4-play too ;-)

likes
1 year ago

sup, nice videos

likes
1 year ago

This dick is yours!!

likes
1 year ago

hey my dude def'ly tyte profile.. all good here man... sexy as hell

likes
1 year ago

very HOT :)
thx for the request

likes
1 year ago

love ur vids bro. same here i like to keep my shit PRV.. lets add chat sometimes

likes
1 year ago

whats good

likes
1 year ago

good look on the request my man... swing thru anytime.

likes
1 year ago

thanks for the request bruh

likes
1 year ago

fucking awesome cock man hot cum shots
made me cum so hard
love to suck you off good

likes
1 year ago

your hott add me as a friend

likes
1 year ago

thank for the add reqest.....nice vids

likes
1 year ago

I love yo videos daddy. Wit that fat dick.. wuld luv to get some of that !!

likes
1 year ago

hot vids dude

likes
1 year ago

Man your vids are Hot! But please make them longer!

likes
Muskyballsac - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

35 votes

United States
Member for 2 years
 
Stats
Friends:
61
Subscribers:
52
Viewed Videos:
11,122
Ratings:
35
Viewed Photos:
0
 
 
 
Gifts Received  (1)
 
kornkiddd
2 years ago