General Info

MRJELLYBEANZ


I GOTTA BIG DICK AND IM FROM NEW YORK CITY BROOKLYN AND IF YOU LIKE WHAT U SEE DONATE SOMETHING AND MAYBE I MIGHT PUT UP SOME MORE VIDEOS :) AND MY WEBSITE WILL BE COMING BY X-MAS FOR THOSE WHO LIKE NIGGAS WITH BIG DICKS SO HOLLA.

Turn Ons


SIMPLE THINGS. boobs and lil butts... big ones are over rated these days

Turn Offs


PHONY PEOPLE

Hobbies


JOKING AND RELAXING. CHILLEN WITH FRIENDS. FLIRTING, eatting pusy cuz im good at it.

Music


ALL GENRES

About myself

About my Partner

Physical Profile

Work & Living Environment

Sexual Interests

MRJELLYBEANZ's Photos (2)  (1 - 2 of 2)  
5 years ago
5 years ago

SIR BEANZIE GETTIN HEAD
4 years ago
Big Dick
5 years ago
Big Dick
5 years ago
me doing the nasty lol
6 years ago
JELLY BEANZ HAPPY TIME LOL
7 years ago

24 Comments
You need to or to post a comment.
You need to or to post a comment.

All Comments



1 year ago

nice dick ;)

likes
1 year ago

Thanks for the add
;-)
Peace and all Good,
Greetings from Brazil
.•*¨♥•*♡♥♡♥•*
~Kaká
http://twitter.com/Kaka_Laux
http://instagram.com/kakalaux

likes
1 year ago

Thanks, Beanz.

likes
1 year ago

thank you for adding me to y friends  like u wideos and u hot pic    dam  hot 

likes
1 year ago

yu n bmor gt at me

likes
2 years ago

OMG i wanna make some hardcore vids with ya if possible.....i worship your hot bod and hung black dick.... I wanna skullfuck ya til hard then have ya ram my hot tgurl asspussy fuckin hard filling me with your hot creamy seed....there is so much sexual chemistry in our playful emails between us. would relocate for you in a live in situation for sex with ya if your interested i never say no even doin your hung african friends if you so wish.... and will fuck and suck you anywhere wanna get dp'd sooo bad xoxo Kelly
 

likes
4 years ago

can't wait to cum bac to the hood.

likes
4 years ago

Thanks for the add.

likes
4 years ago

when u gon hit me up 

likes
4 years ago

WASSUP BABY BOY HOW U BEEN

likes
5 years ago

hot hot hot x4000

likes
5 years ago

you need to delete those gay ass comments !!

likes
6 years ago

LOVE THEM VIDEOS DADDY!

likes
6 years ago

nice DICK

likes
6 years ago

Whats gud papi.. jus showin u mad love

likes
6 years ago

A big black jelly bean with a creme filling, I love it !

likes
6 years ago

get at ya gurl on yahoo chaneldatbytch

likes
6 years ago

THANX 4 A REQUEST :-)

likes
6 years ago

THANK U

likes
6 years ago

nice ass videos

likes
6 years ago

TO ALL MY FRIENDS AND PEOPLE ON XTUBE I WILL BE RELEASING A NEW VID TOMOROW .WITH A LOAD OF EXCITEMENT LOL... LOAD! JUST SUBSCRIBE NOW TO MY VIIDS AND WHEN I PUT IT UP YOU BE ABLE TO SEE IT FIRST.

 

AND I WILL RELEASE MORE VIDS NEXT WEEK. SO STAY TUNED.  

likes
6 years ago

papi, thanks 4 the add!!!

likes
6 years ago

sexy!!!!!!!!!!!!!!!

likes
6 years ago

DAMN BABY THAT BIG ASS DICK SHOULDA GOT SQUEEZED UP MY TIGHT PINK BUTTGINA!  I TAKE BIG BLACK DICK ON A REGULAR & LOVE TAKIN DAT NUT WHEREVER YOU WANNA SPIT IT! Im In N.Y. & A Freak For Takin Care Of The Brothas With My Italian Body--Lookin to be owned Boo!

likes
MRJELLYBEANZ - Male
Live Chat:
login to chat
 
 

Rate ME!

50 votes

Member for 7 years
Sexual orientation: Straight
 
Stats
Friends:
577
Subscribers:
86
Viewed Videos:
173,370
Ratings:
50
Viewed Photos:
15,324
 
 
Blogs
 

MRJELLYBEANZ's Groups (1)
7 years ago